O zamawianiu dostawy z tej restauracji, książkę mogę napisać!
za każdym razem coś jest nie tak. zawsze się zastanawiam, czy tylko ja jestem tak traktowana, czy macie podejście do klienta w stylu: to przecież kfc, więc i tak ludzie zamówią?
prawie zawsze spóźnione (raz tylko dostałam jedzenie o czasie), mimo, że co najmniej godzina wyskakuje na stronie (raz nawet 2h!!!)
prawie zawsze ledwo ciepłe i lekko zgniecione.
raz z 4 rzeczy, które zamówiłam, dostałam DWIE! a pani, która przywiozła jedzenie, szybciej zmyła się sprzed drzwi, niż się przy nich pojawiła. po interwencji telefonicznej, brakujący sos i pepsi zostały dowiezione po 50 MINUTACH! i co miałam sobie tym sosem posmarować? połowa pepsi też nie wypita, bo jakbym 50 minut czekała na to, żeby popić posiłek, to bym uschła...
dzisiaj oczywiście również spóźnione, ale czekałam cierpliwie. po pół godzinie i poczuciu już nie lekkiego, a porządnego głodu, próbowałam kilka razy dodzwonić się do restauracji, oczywiście bez skutku! zadzwoniłam na ogólną infolinie i pani mnie poinformowała, że przekazuje informację do "restauracji" i zadzwoni do mnie kierownik. oczywiście - nie zadzwonił do tej pory :)
ogarnijcie się tam...