Widok

ogrzewnie domu?

Hej. Mam zamiar wybudować domek 110 m2 pow. użytkowej, ale nie wiem jakie ogrzewanie zamontować gazowe (gaz ziemny), czy eko groszek. Jakie sa koszty ogrzania, bo już sama nie wiem, co mam robic, a dodam, że będzie w domku kominek. Może macie jakieś cenne wskazówki?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja tez bede budowac domek ok 90m2 z poddaszem, wybralam ogrzewanie gazowe plus kominek.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ogrzewanie gazowe..porażka.Będziecie jeszcze płakac bo cena gazu tylko będzie szła w górę.A zainwestować w pompę ciepła nie można?
wszyscy przechodzimy na pompy ciepła, bo RTS nimi handluje
Drogi 'gazowniku'
Nie handluję pompami ciepła,jestem oficerem mechanikiem i pracuję na statku.Wybieram pompę ciepła patrząc w przyszłość. To najtańsze i najpewniejsze źródło energii,które zwroci Ci się po około 7latach a potem będziesz szczęśliwy z dobrego wyboru.Ekonomicznie,technologicznie najoszczędnijesze i bez żadnego kurzu,brudnych rączek dla tych co się boją pobrudzić.
Jeśli już piec...to a automatycznym podajnikiem.
ogrzewałem dom groszkiem po dwóch latach powiedziałem dość popiołu, kurzu i wiosłowania łopatą. Zainstalowałem gaz, czysto ciepło koszt porównywalny, bo swojej pracy nikt nie liczy. Dodatkowo zyskałem pomieszczenie, które służyło jako lokum dla opału.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
jak miałabym wybór wybrałabym gaz, a że u nas gazu nie ma mamy piec na ekogroszek i drzewo + kominek z rozprowadzeniem na pokoje; z kosztami nie jest tak źle, ale niestety brud brud i jeszcze raz brud... piec trzeba czyścić co jakiś czas, popiół trzeba wywozić itp. itd. ale jeśli piec to tylko z podajnikiem
http://www.slubnemarzenie.com.pl
Kartki i zaproszenia okolicznościowe dla dzieci i dorosłych
min. na Chrzest, I Komunię, urodziny, rocznice.
Zaproszenia, zawiadomienia, zawieszki, winietki itd. na ślub
Ślubne dekoracje kościołów i sal weselnych