Widok

halo Zabornia - Słoneczna Dolina i Zielony Stok!

Siedlce Temat dostępny też na forum:
Jest ktoś może stąd?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

halo Zabornia - Słoneczna Dolina i Zielony Stok!

Ano jest :).
dużo ludzi
pewnie że jest:) ja np jestem z Zielonego Stoku, a co? ;)
Zabornia... :] tu komary mają rondo 3250095 gg :]
A co myślą mieszkańcy Zaborni w temacie skrócenia linii autobusowej 167 do pętli Siedlce? Chcecie mieć dalej autobus do centrum Gdańska?
Hallo Zabornia!Przypadek,że znalazłam takie Forum.Ja zamieszkalam w Zaborni w 1945r.jako 8 letnia dziewczynka.To się nazywało Krystynów,nazwa Zabornia przyszla pózniej.Mieszkałam na dawnym majątku Komskiego przy stawie, był to Krystynów Nr. 3.Mój ojciec malował wszystkie numery dla wsi. Sołtysem był p. Jodłkowski,który mieszkał za stawem.Zjego synem chodzilam do szkoły Nr.8,Znam dużo nazwisk z tamtych lat.Mieszkalam tam do roku1953 i wyprowadzilismy sie na Cygankę (Suchanino), gzie mieszkałam do roku 1962 .Od tego czasu mieszkam w Szczecinie.Zabornię odwiedzilam 4 lata temu.Szłam przez Zabornie jako osiedle ,a nie przez wieś,płakałam jak zobaczyłam zaniedbane gospodarstwo gdzie mieszkalam.porobilam zdjęcia.Wracaly wspomnienia ,których jest mnostwo.Jeśli Cię zainteresuje co dzialo sie w Zaborni w latach powojennych, proszę sie odezwać, odpiszę.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 1
Zielony Stok pozdrawia:)
Słoneczna Dolina pozdr
i jeszcze raz Słoneczna Dolina pozdrawia;)
-Też w Zaborni mieszkałem i tam też się urodziłem ,ale nie jest mi nic znane co opisujesz
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
Dzieńdobry mieszkam na krystynowej górze. Wie pani gdzie to jest ? Znam rodziny o których pani wspomniała . Może porozmawiamy na email. napewno zna pani moich przodków którzy podobno mieszkali tu jeszcze przed wojną .
-Mnie mogłoby też to zainteresować.