Widok

internetowe rozliczenia faktur

Jak to możliwe,żeby poważna państwowa spółka uniemożliwiała uczciwemu obywatelowi wywiązywać się z obowiązku płacenia rachunków za używany gaz ?Od kilku miesięcy są problemy - w tym teraz w styczniu 2019 r- z zalogowaniem się,aby podać stany liczników,do dzisiaj nie mogę też pobrać zaległych faktur ! ! Czy dyrektorzy PGNiG mają świadomość,że spółka działa na szkodę państwa przez niemożność ściągania należności.Proszę zatrudnić profesjonalną firmę informatyczną ,a nie informatyków nie potrafiących rozwiązać problemu.Nie będę płacić żadnych odsetek !! !
Moja ocena
oferta: -
 
jakość usług: -
 
czas realizacji: -
 
przystępność cen: -
 
ocena ogólna: -
 
0.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 0

PGNiG bezprawnie, bez wyjaśnienia i bez powiadomienia mnie usunęło mój gazomierz wraz z odczytami s systemu. !!!
A było tak, że licznik gazu został przez naszą Wspólnotę tylko przeniesiony do nowo wykonanej instalacji gazowej.(posiadamy tego protokoły). Nie wpisali go w oparciu o te dokumenty do systemu.
Nie otrzymałam rozliczenia za gaz za 2018-2019 r. oraz prognoz na 2020 r. Na moje pytanie dlaczego, wprowadzono mnie w błąd (okłamano mnie) mówiąc, że nie muszę płacić ponieważ mam nadpłaty. Otrzymałam jednocześnie korekty faktycznych zapłat dokonywanych w 2019 r. (tylko korekty papierowe bez zwrotu wpłaconych środków finansowych!). Pomijając szczegóły typu, że pytając dwukrotnie dlaczego nie otrzymałam rozliczenia i prognoz na 2020 r. PGNiG stwierdził, że ja "wymuszałam" rozliczenie, a dalej z dniem 25.11. 2020 r. nastąpiło cudowne "przyłączenie" mojego gazomierza do systemu. Ostatecznie otrzymałam fakturę do zapłaty na kwotę ok. 1700 zł. Reklamacja trwa. PGNiG źle funkcjonuje, niektórzy pracownicy BOK natychmiast powinni stracić pracę. Niski poziom obsługi, nieuczciwość, brak należytego przeszkolenia. Całkowity brak odniesienie się do uwag i zadanych konkretnych pytań. Gładkie zdania, dotyczące trybu dokonywania odczytów i rozliczeń. Brak wyjaśnienia. Brak przyznania się do błędu. Brak słowa - przepraszamy Cię Kliencie. Reklamacja -- w toku.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry