Widok
invicta na fundusz
ja chodzę do invicty tylko na wizyty nfz, ale jestem zadowolona i stosunkowo krótko się czeka do ginekologa czy dermatologa. Dodatkowo badania laboratoryjne wykonuję tylko u nich, za te akurat płacę, ale mam wszystko na czas i dostęp przez Internet, co jest dla mnie dużym ułatwieniem. Pani z gabinetu pobrań wiecznie uśmiech na twarzy, nawet mój synek 4letni nie boi się pobrania krwi :) Super podejście do dzieci.
Moja ocena
Invicta
kategoria: Prywatne kliniki
obsługa: 6
oferta: 6
jakość usług: 6
czas oczekiwania: 5
przystępność cen: 5
ocena ogólna: 6
5.7
* maksymalna ocena 6
A tylko sama obsługa może mieć pozytywne wrażenia? Ja mam dość racjonalne podejście do kwestii służby zdrowia i myślę, że dzięki temu jestem zadowolona. Klinika może nie jest najlepsza, bo wszędzie zdarzają się potknięcia, ale mi osobiście nigdy nie wydarzyła się tam krzywda. Fakt, czasem kolejki są zbyt długie, ale obsługa wtedy zawsze dba tam o pacjentów. Narzekanie to chyba typowo polski nawyk.
zgadzam się do narzekania jesteśmy pierwsi a do chwalenia ostatni...cała Polska. a uważam, że jest to nie fair wobec firm i pracujących w nich osobach. Fajnie, że są jeszcze ludzie, którym chce się napisać coś dobrego o innych, bo niestety często jak jest dobrze to si o tym nie mówi..jest po prostu dobrze. Nie znam tej kliniki osobiście, wiec na jej temat się nie wypowiem. Ale gdzie nie zajrzę w internet to wielkie narzekanie
Też się zgadzam, jak jest dobry lekarz, to rzadko się zdarza, by go ktoś pochwalił, a jak kiedyś pochwaliłam moją endokrynolog, to zaraz pojawiły się wpisy, że to ona sama siebie chwali dla reklamy (podczas gdy ona jest tak oblegana, że już prawie nie przyjmuje nowych pacjentów i reklama jest jej niepotrzebna). Ja tez nie napisałam dobrej opinii, by ją reklamować, tylko dlatego, że jest dobra i na pewno będzie jej miło, jak przeczyta.
Gdybyśmy byli równie chętni do wpisywania dobrych opinii, jak i złych, to te portale oceniające byłyby bardziej wiarygodne.
Gdybyśmy byli równie chętni do wpisywania dobrych opinii, jak i złych, to te portale oceniające byłyby bardziej wiarygodne.
Jakość obsługi: Rejestratorka ruchem głowy wskazała krzesła, na których mamy usiąść. Na pytanie do jakiego gabinetu mamy pójść, powtórnie ruchem głowy wskazała krzesła i powtórzyła, że mamy na nich usiąść. Nie wytłumaczyła dlaczego. Okej, odsiedzieliśmy kilka minut i nic. Tłumy pacjentów jak w NFZ tylko krążyły lub siedziały wokół. Dopiero z korespondencji poźniejszej z Invictą dowiedziałam się, że personel wskazałby nam gabinet, w momencie gdy będzie on wolny. Rejestratroka jednak nie poinformowała nas wtedy o tym, ani choćby o tym, ile czasu będziemy czekać na tych krzesłach.
Ani razu nie usłyszałam słowa "przepraszam" od rejestratorki za to, że 4 osoby przed nami w kolejce jeszcze czekają, choć my przyszliśmy punktualnie.
Ani razu nie usłyszałam słowa "przepraszam" od rejestratorki za to, że 4 osoby przed nami w kolejce jeszcze czekają, choć my przyszliśmy punktualnie.