Widok

j.wiśniewska - ocena

dno , nie polecam nikomu .głęboki prl - jedyna forma komunikacji ,to zwykłe papierowe listy ( nawet nie polecone) - brak reakcji na informację, ze przebywam często za granicą i prosze o maile.Nie odpowiadają na e -maile ,nie odbierają telefonów. Nic nie da się załatwić osobiście ,bo nikt nie otwiera w biurze drzwi ,a nawet jesli uda sie ttam wejsc to nikt z klientem nie chce rozmawiać. Zawyżone faktury za remonty w budynku . Brak dokumentacji budynku. Brak wglądu w dokumenty i faktury. Odczyt wodomierza ,który znajduje się w mieszkaniu z dnia kiedy nikogo tam nie było, podobnie z podpisem pod przeglądem instalacji gazowej. Skandal.Jedna gwiazdka zto za dużo
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Bardzo niesprawiedliwa ocena. Ja nie mam problemu z komunikacją z zarządcą. Otrzymuję mailowo informacje na każde moje życzenie. Korzystam na podstawie loginu i hasła do strefy klienta, więc wiem na bieżąco jak wygląda moje saldo. Wodomierz lokalowy w dzisiejszych czasach powinien być z odczytem radiowym, w naszej wspólnocie już dawno z takich korzystamy i uchyby wody są już na granicy błędu urządzenia pomiarowego. Nasz budynek jest wiekowy i też nie posiadamy dokumentacji, ale z tego powodu nie winię zarządcę, bo to jest problem po stronie wspólnoty. Na naszym budynku został wykonany duży remont, docieplenie ścian remont dachu i remont klatki schodowej. Zarządca była bardzo pomocny. Panie administratorki bardzo miłe i zawsze pomogą jeśli, zgłaszałam problem. Współpracujemy już ponad 15 lat i spokojnie mogę polecić tego zarządcę.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry