Widok

ja tez jestem zielony! pomocy!

Witam wszystkich,
Zdecydowałem się wziąć udział w najbliższym Harpaganie w Bytowie, jednak robię to pierwszy raz i nie bardzo wiem jak mogę się najlepiej do tej imprezki przygotować (trasa piesza). Mieszkam w okolicy Gdyni, więc jeśli ktoś gdzieś w pobliżu się przygotowuję chętnie przyłączyłbym się. Szczególnie chodzi mi tu o sprawne posługiwanie się mapą i busloką. Będe wdzieczny za każdy głos. Mam też propozycję. Do Bytowa wybieram się autem więc chętnie podrzucę 3 osoby z okolic Gdyni do Bytowa kiedy nadejdzie godzina 00.
Pozdrawiam,
jendzaj

jarosław jendza
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Aktualna prognoza pogody na noc 14/15 lutego (wg IMiGW):
- temperatura: -1° do 2°C
- zachmurzenie duże (i Księżyc niewidoczny) -> dużo swiatła sztucznego (z bateriami!)
- wiatr: północno-zachodni, niezbyt silny
- opady: przelotny śnieg, gdzieniegdzie przechodzący w deszcz

Chodźcie z nami!

Komitet Walentynek Alternatywnych :)

Szczególy:
www.przedsiebie.gda.pl - podstrona: imprezy: 14-15 lutego
Po co dreptać (w miejscu?),
lepiej pomykać... na rowerku.
jesli zabierasz sie za to pierwszy raz proponuje poprostu pod wieczór wyjsc do lasu na spacerek z 10km to wystarczy zeby zobaczyc czy cos sie potrafi czy nie......jestem zdania ze najlepiej na wlasnym tylku nauczyc sie jakie odpowiadaja nam ciuchy buty itp widzialem ludzi ktorzy nie mieli pojecia jak na kompasie odnalezc polnoc i byly bardzo wysoko w klasyfikacji widzialem ludzi ktorzy robili setke bez klopotow w vansach aqle widzialem tez sprzeciazy wyposazonych tak ze ja za ta kase bym sie wybudowal a poddawali sie na 2 pk..........sposobu nie ma najlepiej poprostu zalozyc buty i dreptac dreptac...............
Proponujemy alternatywny sposób spędzenia nocy walentynkowej:

Kiedy: 14/15 lutego (sobota/niedziela) 2004
Gdzie: Trójmiejski PKMiejsce spotkania: Wejherowo, główne wejście do Dworca PKP; 18:45 - czekamy nie dłużej niż do 19:00