Widok

jak zdobyć koszulki z podpisami piłkarzy?

Czy wiecie może jak takie koszulki się zdobywa/zakupuje? Mam nietypową prośbę od znajomego Anglika i nie wiem jak sobie z nią poradzić. Chciałabym mu pomóc - wariat, ma już 63 koszulki. Wyobrażacie sobie?
dżijzus krajstus
a
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Kurcze, nie odzywa się żaden kibic :).
A wiesz o jakich piłkarzy, jemu chodzi? Z jakiego klubu, z jakiej półki?
Są sklepy z gadżetami przy klubach sportowych, ale można też poszukać na allegro i coś wylicytować. Ale ja jestem laik, może ktoś ma lepsze pomysły?
lubię cyfry i litery
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Koszulki pilkarzy w polskiej lidze to chyba trudno zdobyc bo pilkarze specjalnie nie kwapia sie zeby dzielic sie strojami z kibicami.

A koszulki reprezentacji Polski, najczesciej pilkarze wymieniaja sie z przeciwna druzyna po meczu i klops, czasem jak dobrze pojdzie rzuca w publike cos.

Najlepiej chyba jakbys kupila koszulke o jaka Ci chodzi i potem na jakims meczu postaral sie o podpis ale to moze okazac sie trudne, po meczu czasem mozna trafic pilkarza jak "idzie do samochodu" wtedy moze sie udac.

Powodzenia.

.... Carpe Diem ....
Z tego co wiem to , Legia Warszawa oraz Wisla Krakow maja sklepiki dla kibicow i tam mozna kupic prawie wszysko co jest zwiazane z danym klubem . Nie spotkalem sie zeby gadzety zwiazane z reprezaentacja pilkarska naszej ojczyzny , byly w sprzedarzy - takiego stopnia komercji jeszcze nie osiagnelismy . Poszukaj na Allegro a noz widelec Ci sie uda

*** nieczynne *****
Dzięki wielkie za dobre rady. Widzę, że czeka mnie niezły wyczyn do wykonania :-) tym bardziej, że również jestem laikiem absolutnym i nie znam panów piłkarzów ;-)
pozdrawiam
Aneta
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
uważaj żeby Cię nie pokopali ;-)
...Remember the jester that showed you tears...
Dlaczego mieliby mnie pokopać? Aż tak z nimi źle (czy może ze mną)?

Inne tematy z forum Towarzyskie