Widok

jakie buty?

jakie buty radzicie na harpagan? raczej trekkingowe? czy w moze w strone trail running?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Adidas Adiprene z podeszwa TorXione :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
a tak bardziej lopatologicznie bez rzucania madrych i fachowych nazw albo po prostu bez ironii (ktoóra chyba wyczuwam? choc glowy nie dam, bo jestem laikiem )

tzw. "adidasy" (nie mowie o marce, ale o typie), czy moze bardziej "trepy" ciezsze i wyzsze.

czy wiadomo moze jaki to bedzie teren (mowie o trasie pieszej)? gory, doliny, asfalty, drogi polne, czy na przelaj przez lasy.
wiem ze oczywiscie to zalezy od mojego wyboru trasy. ale czasem wyboru moze nie byc......
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
o nie, Chudy wcale nie żartował z tymi butami. w ostatnim Harpaganie w takich właśnie startował. No ale to jest urodzony biegacz. Jeśli ktoś ma zamiar Harpagan przejść a nie przebiec, to raczej nei polecam tego typu butów.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
stu milowe szymek sa najlepsze
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Buty powinny być przede wszystkim czyste, rozchodzone i do pary. A może zrobimy sobie ankietę, podobnie jak kolarze: rozmiar, rodzaj membrany, materiał skarpety itp;-))
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Rozchodzone, wygodne, sprawdzone iks razy. Jakie - to już kwestia gustu, ale trailowe - IMHO tylko jeżeli chcesz dużo biec.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
salomon mach 8 gtx
:P
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
buli napisał(a):

> jakie buty radzicie na harpagan?