Re: jazda na suwak według DUSTERA ;)
Przy jeździe na suwak ZAWSZE trzeba dojechać do końca kończącego się pasa. Gdyby Duster wcześniej wjechał na lewy pas, to samochody jadące za nim prawym pasem wyprzedziły by go i wbiłyby się na...
rozwiń
Przy jeździe na suwak ZAWSZE trzeba dojechać do końca kończącego się pasa. Gdyby Duster wcześniej wjechał na lewy pas, to samochody jadące za nim prawym pasem wyprzedziły by go i wbiłyby się na lewy pas przed nim. Takie cos powoduje, że kierowcy jadący od początku lewym pasem musieliby cały czas zwalniać, bo prawym pasem co chwila wbijali by się nowi kierowcy.
Nie rozumiem, jaki problem maja kierowcy z dojechaniem do końca kończącego się pasa i tam zmianę pasa. Takie włączanie pokazują przecież znaki przy kończących się pasach.
Przez takich nieuków jak Cross często widzę jak kierowcy blokują cały kończący się pas ruch aby wbić się w pas obok o wiele za wcześnie. A reszta samochodów zostaje na skrzyżowaniu.
zobacz wątek