Widok
jedzenie dobre, obsługa fatalna
Nie wiem czy to ja mam pecha czy coś nie tak z obsługą, już trzeci raz pod rząd mam problemy z zamówieniem. Dlaczego nie podają wszystkiego od razu, nie było by tych problemów? Podają tam wszystko partiami, a na końcu okazuje się, że niektórych zamówień nigdy Ci nie przynoszą. Wcześniej się tym tak nie przejmowałem, jestem świadom, że obsługa to też ludzie i mają swoje lepsze i gorsze dni, ale 3razy pod rząd o czymś świadczy.
Dziś zamówiłem sobie parę rzeczy, między innymi banany w cieście i pikantną sałatkę z ogórka. Wydawałoby się, że ogórek dostanę do części dania z ryżem i mięsem, niestety nie doczekałem się na niego, na banana też się nie doczekałem, gdy poprosiłem o rachunek to oczywiście te pozycje się na nim znalazły. Fakt rachunek sobie zmniejszyłem o brakujące zamówienia.
Jedzenie mają tam smaczne, atmosfera jest przyjemna, ale jeśli chcesz zjeść coś, co zamówiłeś i nie stresować się to idź gdzieś indziej.
To była moja ostatnia tam wizyta.
Dziś zamówiłem sobie parę rzeczy, między innymi banany w cieście i pikantną sałatkę z ogórka. Wydawałoby się, że ogórek dostanę do części dania z ryżem i mięsem, niestety nie doczekałem się na niego, na banana też się nie doczekałem, gdy poprosiłem o rachunek to oczywiście te pozycje się na nim znalazły. Fakt rachunek sobie zmniejszyłem o brakujące zamówienia.
Jedzenie mają tam smaczne, atmosfera jest przyjemna, ale jeśli chcesz zjeść coś, co zamówiłeś i nie stresować się to idź gdzieś indziej.
To była moja ostatnia tam wizyta.
Moja ocena
Restauracja Wook
kategoria: Restauracje
obsługa: 2
menu: 5
jakość potraw: 5
klimat i wystrój: 5
przystępność cen: 5
ocena ogólna: 2
4.0
* maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu:
Szanowny Panie Andrzeju,
Bardzo mi przykro, że nie został Pan obsłużony zgodnie z naszymi standardami.
Zapewniam, że w międzyczasie odbyło się szkolenie dla pracowników i wspomniana sytuacja więcej się nie powtórzy. Mam nadzieję, że pomimo nienajlepszego wrażenia będziemy mieli okazję jeszcze Pana gościć w Restauracji Wook i pozytywnie zaskoczyć.
Pozdrawiam,
Kierownik Restauracji
Bardzo mi przykro, że nie został Pan obsłużony zgodnie z naszymi standardami.
Zapewniam, że w międzyczasie odbyło się szkolenie dla pracowników i wspomniana sytuacja więcej się nie powtórzy. Mam nadzieję, że pomimo nienajlepszego wrażenia będziemy mieli okazję jeszcze Pana gościć w Restauracji Wook i pozytywnie zaskoczyć.
Pozdrawiam,
Kierownik Restauracji