jeśli spotka Cię AWARIA to zapomnij o pomocy i zainteresowaniu usługodawcy
za chwilę minie miesiąc jak nie mam dostępu do internetu, wszelkie próby dodzwonienia się kończą się fiaskiem (teraz nawet zrobili LEPSZE GODZINY PRZYJĘĆ - nie do przyjęcia !! - nie wspominając o AUTOMATYCZNEJ SEKRETARCE i nie kończącym się sygnale wyczekiwania!!!!!) a interwencja w biurze obsługi klienta kończy się stwierdzeniem "przekarzę do działu technicznego . . ." bez jakichkolwiek informacji zwrotnych (korespondencyjnie pocztą) dla klientka
ewidentnie nie zależy im na kliencie by miał dostęp do usługi :(
Przez ten czas technicy pojawili się tylko dwa razy, nie długo po zgłoszeniu awarii, za to całkowicie NIE PRZYGOTOWANI do pracu i jakiejkolwiek pomocy, po czym ślad po nich zaginą na miejscu usterki
Biuro obsługi w takim wypadku nawet nie interesuje się czy cokolwiek poprawia się w jakości usługi, nie wspominając o zadowoleniu klienta

jakiś tam problem jest by skorzystać z internetu poza domem, ale za to w miejscu zamieszkania gdzie liczy się na stabilny i stały dostęp do w tym przypadku okazał się problematyczny i nie przyjemny na tyle że w dochodzeniu o wsparcie techniczne NIE MA NA CO