Widok

już 3 raz naprawiam samochód

Kupilem w niemczech samochod, w miarę nowy, niecały 2latek i do tej pory nie bylo zadnych problemow. Tydzien temu po prostu zgasl. Od tygodnia jezdze po warsztatach i nic, jakas masakra. Juz trzeci warsztat i za kazdym razem inna gadka: elektryka, komputer albo polaczenie komputera z silniekiem. nie jestem mechanikiem i się kompletnie na tym nie znam. kto ma jaki pomysł?
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1
co za trupa kupiłeś
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 3
No ciekawe kto w naszym biurze pracuje :) ?

Jak znasz się na naprawie Elektroniki w samochodzie to zapraszam po Praccy do mnie
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
pewnie trupa masz racje

Wiemy już że auto, dwulatek i z niemiec. Trochę tam aut jeździ, równie zagadkowa usterka jak i marka twojego auta
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 0
bardziej zastanawia mnie "fachowość" naszych pomorskich "fachowców"... niby kazdy wie najlepiej a jak przyjdzie co do czego to nikt nic nie wie...
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0
a jesli chodzi o auto to KIA-ceed-1.6-122km rocznik 2008
Jak KIA, polecam firmę Poleszak z Sopotu.

Chyba nikt lepiej od ASO na tych cudach koreańskiej techniki się nie zna.

I na przyszłość - jak chcesz auto do naprawy w każdym warsztacie bierz volkswagena golfa lub pokrewne (np skoda octavia) a nie niszowe nowinki, których nawet producent dobrze nie zna.

http://www.poleszak.kia.pl/
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 3
Oczywiście KIA ma 5 lat gwarancji, więc powinieneś naprawiać tylko i wyłącznie w ASO. Żaden prywatny warsztat nie ma bladego pojęcia o wadach tych samochodów, bo wszystkie objęte są gwaracją i ASO naprawia na koszt importera. Jak twoja była kupiona od dilera w niemczech, to musisz jechać do niemiec na serwis.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 2
Myślę że pan Bartek nieźle się wkurzy jak przeczyta że ma jechać do Niemiec do serwisu