Widok
kaloryczność gazu
ostatnio jest to chyba chorobą tej firmy, to paranoja aby po ociepleniu budynku, zuzycie gazu i to w miesiącu listopadzie wzrosło dwukrotnie
a nie spadło chociaż trochę, to woła o pomstę do nieba , cos trzeba z tym zrobić
a nie spadło chociaż trochę, to woła o pomstę do nieba , cos trzeba z tym zrobić
Moja ocena
PGNiG Gazownia Gdańska - Biuro Obsługi Klienta Oliwa
kategoria: Usługi gazowo-instalacyjne
oferta: -
jakość usług: 5
czas realizacji: 5
przystępność cen: 3
ocena ogólna: 1
3.5
* maksymalna ocena 6
mam piec dwu funkcyjny ogrzewam mieszkanie , zużycie gazu wzrosło niesamowicie.Moim zdaniem gaz jest mało kaloryczny. W dniu 18.02.2010 zadzwoniłam do biura obsługi klienta w Słupsku aby podać stan licznika. Pani podająca się za kierownika oznajmiła, że przyjmie do wiadomości stan licznika ale nie wystawi faktury.Stwierdziła, ze faktura zostanie wystawiona tylko wtedy gdy odczytu dokona pracownik gazowni.Informuję, że po tym okresie nie będę w stanie zapłacić należności . W związku z tym będę zmuszona prosić o rozłożenie należności na raty.