klient - ocena
Oddałam buty do naprawy 27listopada,termin odbioru wyznaczono na 2grudnia.Po odbiór zgłosiłam się 3grudnia i niemal wciśnięto mi nienaprawione buty. Na szczęście się zorientowałam a pracownik nie...
rozwiń
Oddałam buty do naprawy 27listopada,termin odbioru wyznaczono na 2grudnia.Po odbiór zgłosiłam się 3grudnia i niemal wciśnięto mi nienaprawione buty. Na szczęście się zorientowałam a pracownik nie potrafił wskazać następnego terminu. Zaproponował żebym codziennie zaglądała do zakładu,bo przecież to nie jego wina, że usługa nie została wykonana. Za usługę zapłaciłam z góry i teraz nie mam ani butów ani pieniędzy i muszę może kiedyś buty zostaną naprawione, bo możliwości odebrania nie naprawionych butów i pieniędzy nie ma. Dzieje się tak w punkcie w Kauflandzie na Nowowiczlińskiej.
zobacz wątek