Widok
Z tego co wiem to łącznik jest uwzględniony w Gdyńskim planie zagospodarowania przestrzennego
mapka
http://www.gdynia.pl/g2/2008_04/17090_fileot.jpg
link
http://www.gdynia.pl/bip/zagospodarowanie/5528_48204.html
Co do szczeczegółów to ani widu ani słychu.
mapka
http://www.gdynia.pl/g2/2008_04/17090_fileot.jpg
link
http://www.gdynia.pl/bip/zagospodarowanie/5528_48204.html
Co do szczeczegółów to ani widu ani słychu.
Czesio chodzi o to ze ciagle planuja drogi po nowych sladach a przeciez bardzo czesto mozna rozwinac obecne drogi. Jak pisalem nie mam dzialki ani w Bojanie ani w Koleczkowie bo strach cos kupic, dzisiaj cisza jutro ktos planuje droge pod nosem a juz najgorzej jak je planuja przez dzielnice domkow jednorodzinnych ktore maja byc z reguly zielone i ciche wiec drogi tak a autostrady nie - ich miejce to pola lub tereny przemyslowe. Dwa Bojano czy Koleczkowo z tego co wiem to moze 3000 mieszkancow wiec lokalne drogi wystarczaja gdyby je tylko utwardzic ale po co lepiej za ta kase planowac planowac i planowac a mieszkancy jak widac na innych postach dalej tona w blodzie i niszcza zawieszenia.
Zgadzam sie z Toba ale:
1. drogi gruntowe moze i beda asfaltowe kiedys - ale musi byc tez wola gdyni?
2. ja jednak wole wjechac na wezel w koleczkowie i po 2 pasach dojechac do gdanska..
3. jak piszesz nie mieszkasz tu to nie wiesz jak rano wyglada zjazd do gdyni przez lasy albo rondo w chwaszczynie - masakra
4. terany przemyslowe nie wystepuja jednak w calej polsce zwroc uwage... - gdzies tez musza biec przez pola i obok miejscowosci...
1. drogi gruntowe moze i beda asfaltowe kiedys - ale musi byc tez wola gdyni?
2. ja jednak wole wjechac na wezel w koleczkowie i po 2 pasach dojechac do gdanska..
3. jak piszesz nie mieszkasz tu to nie wiesz jak rano wyglada zjazd do gdyni przez lasy albo rondo w chwaszczynie - masakra
4. terany przemyslowe nie wystepuja jednak w calej polsce zwroc uwage... - gdzies tez musza biec przez pola i obok miejscowosci...
Według planu zagospodarowania przestrzennego zaplanowana jest prosta wzdłuż lasu przez Głodowo, Czarną Górę.
Jest to najprostsze rozwiązanie, nikt nie będzie "zygzakami" od S6 przez ul. Warszawską dojeżdżał do Głodowa i dalej do Gdyni. Popatrzcie na kierunki rozwoju Bojana (link jest na gdzieś na forum" i przestańcie tworzyć szum informacyjny.
Tak samo było z S 6, od dawna było wiadomo, że obok nas będzie zbudowana. Pisano wiele, wysnuto kilka teorii a projektant zaprojektował i za dwa lata będzie.
Jest to najprostsze rozwiązanie, nikt nie będzie "zygzakami" od S6 przez ul. Warszawską dojeżdżał do Głodowa i dalej do Gdyni. Popatrzcie na kierunki rozwoju Bojana (link jest na gdzieś na forum" i przestańcie tworzyć szum informacyjny.
Tak samo było z S 6, od dawna było wiadomo, że obok nas będzie zbudowana. Pisano wiele, wysnuto kilka teorii a projektant zaprojektował i za dwa lata będzie.
Tak, rzeczywiście będzie to około 200 m od działki, poza tym widzę, że droga idzie częściowo przez las. Jest to droga II kategorii ważności, więc jeden pas, przejścia dla pieszych, światła itp. Jak już powstanie to raczej nie będzie tranzytowa - bo wszystko poleci na węzeł kack. Poza tym bojano nie ma kasy, inwestycja raczej na za 15 lat.
Jak spojrzycie na geoportalu na układ działek w tamtym rejonie to zauważycie nad ul. Poległych Żołnierzy(200 metrów na północ), że już jest wydzielony kawałek pasa pod Łącznik Gdyński. Droga ma być lokalna nie żadna ekspresówka. Mam działkę jakieś 200-300 metrów do tej drogi i się raczej cieszę, bo na Kruszyńskiego ma być kiedyś rondo:) ale to pewnie za 20-30 lat:D
Ta mapa - lub jej starsza wersja jest na stronach UM Gdyni od przeszło 12 lat. W zasadzie to że sam łącznik ma kiedyś powstać jest jak najbardziej super, ale nie spodziewałbym się jego budowy w ciągu najbliższych 10 lat. Gdynia będzie miała połączenie z Trasą Kaszubską na Węźle Wielki Kack, którego rozbudowę funduje budżet państwa. Podłączanie się do Trasy Kaszubskiej poprzez Łącznik Gdyński jest narazie nie opłacalne - już nie mówiąc, o tym że to ma być droga kategorii Z więc Gdynia pociągnęła by ją do swoich granic a dalej co? Szemud dalekosiężnie planuje stworzyć małą "obwodnicę" Koleczkowa, a budowa około 3-4 kilometrowego odcinak drogi, która musi być wytyczona odnowa to raczej w dzisiejszej perspektywie Sience Fiction. Finansowanie tej inwestycji z budżetu Województwa czy Państwa raczej póki co nie jest możliwe.
Nie masz racji.
Nie trzeba wykupić gruntu bo dzielą działki uwzględniając rezerwę pod drogę.
S6 ma być tranzytem a potrzebne są drogi do Gdyni, ul. Wielkopolska jet już zatkana a planowana przebudowa dróg na Witominie wskazuje na rozwój dróg od Chwarzna. Projektowane jest rondo w Koleczkowie z zjazdem do tej drogi. Kilka kilometrów drogi w polu bez konieczności wykupu gruntu to nie jest odległa perspektywa.
Nie trzeba wykupić gruntu bo dzielą działki uwzględniając rezerwę pod drogę.
S6 ma być tranzytem a potrzebne są drogi do Gdyni, ul. Wielkopolska jet już zatkana a planowana przebudowa dróg na Witominie wskazuje na rozwój dróg od Chwarzna. Projektowane jest rondo w Koleczkowie z zjazdem do tej drogi. Kilka kilometrów drogi w polu bez konieczności wykupu gruntu to nie jest odległa perspektywa.
Gdynia ma problem z łącznikiem ul. Chwaszczyńskiej z Wiczlinem, przebudową ul. Hutniczej. Budowa obwodnicy Witomina została zaplanowana do budowy w perspektywie 8 lat. Łącznik Gdyński wydaje się przy tym odległą perspektywą. Zwłaszcza, że Tranzyt portu idzie z Estakady Kwiatkowskiego, a potem będzie realizowany z przedłużenia Obwodnicy w kierunku Portu, które ma powstać z budżetu centralnego.