Widok

list motywacyjny!

witam!
chciałam dowiedzieć się czy ktoś był by skłonny pomóc mi w napisaniu listu motywacyjnego do hotelu??
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do hotelu wystarczy mieć kasę. Po co pisać list motywacyjny? :D
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
Warszawa, 02.05.2009 r.

Piotr Kozioł
ul. Powstańców Śląskich 34 m. 12
00-548 Warszawa
tel. kom. 0 666 555 444
Email: kkoziol@wp.pl

SPA HOTEL Regina
ul. Morska 28
00-598 Warszawa

Szanowni Państwo

Chciałbym ubiegać się o stanowisko Kelnera/Barmana w restauracji Państwa hotelu w Warszawie. Ogłoszenie znalazłem w dodatku praca “Gazety Lokalnej” z dnia 31.04.2009 r. Uważam, że dotychczasowe doświadczenie zawodowe, predyspozycje do pracy z klientami oraz kwalifikacje, które przedstawiam w załączonym życiorysie przekonają Państwa do rozważenia mojej kandydatury.

Aktualnie jestem studentem drugiego roku hotelarstwa i gastronomii w Wyższej Szkole Turystyki i Rekreacji w Warszawie. Jako że zajęcia na uczelni mam głównie przed południem, chętnie podjąłbym się pracy w Państwa hotelu popołudniami i wieczorami.

Posiadam duże doświadczenie w pracy kelnerskiej i barmańskiej. Odbyłem obowiązkową praktykę zawodową w restauracji Mexicana w Warszawie. Podczas wakacji w latach 2007 i 2008 pracowałem jako barman w dyskotece Titos w Palma de Mallorca (Hiszpania). Doświadczenie zdobyte na Majorce nauczyły mnie dobrze sobie radzić w warunkach dużego stresu oraz silnej presji. Lubię pracować w grupie, a moje umiejętności komunikacyjne przydają się przy nawiązywaniu kontaktów z klientami.


Moje kwalifikację zawodowe wiążą się także ze zdobytym wykształceniem. Ukończyłem szkolenie barmańskie oraz kurs kelnerski w renomowanej Międzynarodowej Szkole Barmanów i Sommerlierów w Warszawie i otrzymałem certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności.