Widok

masakra

Bardzo żałuję, ze skusila mnie ta niska cena. Najpierw przedluzanie ile sie da instalacji, zanim przyszedł monter płaciłam za Internet juz od jakichś 10 dni. Od poczatku Internet działa wolno, rozłącza sie. Mimo, ze sila sygnału jest rzekomo "znakomita" to nie ma dostępu do Internetu. Oczywiście telefony infolinii jak i działu technicznego nie odpowiadają, mimo, ze jest poniedziałek po godzinie 9, i mimo, ze dzial techniczny ma działać 24/7... NIE POLECAM, szkoda nerwów, lepiej dopłacić 10 czy 20 zl miesięcznie i miec ten Internet a nie tylko "miewać"
Moja ocena
obsługa: 1
 
oferta: 5
 
jakość usług: 1
 
awaryjność: 1
 
przystępność cen: 5
 
ocena ogólna: 1
 
2.3

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Szanowna Pani, prosimy o przesłanie Pani danych na dres marketing@biall.net.pl, sprawdzimy parametry usługi jaka jest Pani dostarczana. Pozdrawiamy
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry