Widok
na dwie ostatnie usługi dwa razy rozczarowanie
Korzystałem ostatnio dwukrotnie z usług kręgielni, dodam że z kuponem gruper.pl. Za pierwszym razem niespodzianką do grupera był zepsuty nalewak do piwa, które miało być tańsze z uwagi na korzystanie w ramach kuponu, więc cała ekipa piła piwko z butelki po 9pln - promocja! za drugim razem z wentylacji wydobywał się okropny smród z wetylacji pomieszczenia, tak przeszkadzający, że dziewczyny po 2h odjeżdżały na białą salę - jak coś zdechnie w klmatyzacji to trzeba to posprzątać a nie czekać aż tyfus wypędzi klientów z kręgielni, atmosfera nie do zniesienia, nie dokończyliśmy gry z tego względu.
Moja ocena
Centrum U7 Gdynia
kategoria: Kręgielnie
obsługa: 4
wyposażenie: 2
klimat i wystrój: 2
przystępność cen: 3
ocena ogólna: 3
2.8
* maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu
Witamy,
Jeżeli taka sytuacja miała miejsce, to bardzo przepraszamy. Bardzo prosimy o podesłanie na adres marketing@u7.pl informacji w jaki dzień i o której godzinie korzystaliście z naszej usługi - wtedy będziemy mogli wnikliwie sprawdzić, co się stało.
Jeżeli chodzi o przykry zapach na obiekcie, takie sytuacje u Nas się nie zdarzają - dbamy o to naprawdę pieczołowicie. Oczywiście, dopuszczamy fakt, że podczas Waszej gry mógł wydobywać się okropny smród - bardzo za to przepraszamy. Jeżeli taka sytuacja ponownie będzie miała miejsce - choć wierzymy, że nie - prosimy Was o niezwłoczne udanie się do kierownika obiektu w celu wyjaśnienia sytuacji. Lecz tak jak wspomnieliśmy, takie sytuacje raczej się u Nas nie zdarzają.
Pozdrawiamy,
CU7
Jeżeli taka sytuacja miała miejsce, to bardzo przepraszamy. Bardzo prosimy o podesłanie na adres marketing@u7.pl informacji w jaki dzień i o której godzinie korzystaliście z naszej usługi - wtedy będziemy mogli wnikliwie sprawdzić, co się stało.
Jeżeli chodzi o przykry zapach na obiekcie, takie sytuacje u Nas się nie zdarzają - dbamy o to naprawdę pieczołowicie. Oczywiście, dopuszczamy fakt, że podczas Waszej gry mógł wydobywać się okropny smród - bardzo za to przepraszamy. Jeżeli taka sytuacja ponownie będzie miała miejsce - choć wierzymy, że nie - prosimy Was o niezwłoczne udanie się do kierownika obiektu w celu wyjaśnienia sytuacji. Lecz tak jak wspomnieliśmy, takie sytuacje raczej się u Nas nie zdarzają.
Pozdrawiamy,
CU7