Widok
największa ignorancja z jaką miałem do czynienia
Nie sądziłem, że kiedykolwiek spotkam się z tak ogromną ignorancją. Przez 2 tygodnie starałem się zgłosić awarię. Sugerowany przez Jarsat kontakt telefoniczny jako forma zgłaszania usterek, to jakiś totalny skandal. Przez 2 tygodnie nie udało mi się nawet tam dodzwonić. Wysłałem także zgłoszenie przez internet, po tygodniu dostałem wiadomość, że mieli jakąś awarię i teraz powinno już działać. Oczywiście w moim przypadku ta "naprawa" nie zadziałała. Pomijając już fakt, że w przypadku takich grubszych awarii wypadałoby poinformować użytkowników o tym. Stanowczo odradzam wszystkim zainteresowanym jakąkolwiek formę współpracy z tą firmą. Pierwszy raz zdarzyło mi się coś komentować na 3mieście, ale poziom frustracji osiągnął już wszelkie granice.
Moja ocena
Jarsat
kategoria: Telewizja kablowa
obsługa: 1
oferta: 3
awaryjność: 1
dodatkowe usługi: 1
przystępność cen: 3
ocena ogólna: 1
1.7
* maksymalna ocena 6