Widok

nie polecam absolutnie....

paczkę zamowilam 19.04, została nadana 23.04. Śledzę na stonie do dnia dzisiejszego, tj 30.04 i paczka jest w dostarczeniu. Dodatkowo napisano, że umowiono termin, jednakże nikt do mnie nie dzwonil... dzwonią na infolinie nie dość ze czekajac na połączenie połowę abonamentu wykorzystałam, to do tego otrzymałam fałszywe info, połączenie z kurierem nawiązała pani z infolinii i przekazała że kuirier obiecał że dotrze nastepnego dnia. Nie otrzymałam paczki do dzisiaj, Ta firma to masakra, wczesniej też miałam przygodę z kurierem, kiedy zamawiałam fotelik samochodowy. Fakt, dotarł na czas, w miare szybko, ale kurier poinformował mnie że nie przyjedzie drugi raz, i bedę musiała go szukać po mieście jak się pojawię w domu(byłam akurat nieobecna). Poinformowałam go że zadzwonie do przełożonego to od razu rozmowa nabrała innego tonu. Pracownicy bez szkoleń moim zdaniem. ja ich rozumiem, pracuja, paczek maja dużo, ale taką pracę sobie wybrali, więc niech szanują klienta, nie tylko kurierzy ale takze reszta firmy!!!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Szanowna Pani, zapewniamy, że przykładamy bardzo duże znaczenie do przeszkolenia kurierów zarówno gdy chodzi o czynności operacyjne, znajomość terenu jak i obsługę Klientów. Zależy nam, żeby nasi Klienci byli obsługiwani profesjonalnie. Dlatego w przypadku zaobserwowania jakichkolwiek problemów związanych z obsługą przesyłek, będziemy wdzięczni za kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod adresem bok@siodemka.com. Nasi konsultanci będą reagowali natychmiastowo na wszelkie zgłoszenia.
Z wyrazami szacunku,
Zespół Siódemka
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry