Widok
nie polecam, szukajcie innych operatorów
1. nie informują o opłatach instalacyjnych
2. nie informują że faktura będzie elektroniczna (warunek promocji o której słowem nikt nie wspomniał)
3. wysyłają SMS z przypomnieniem o braku płatności nie zadając sobie najmniejszego trudu aby wyjaśnić sytuację (pierwsza płatność) i równolegle wyłączają usługę.
4. aby aktywować ponownie uslugę trzeba się dwa razy upominać
5. za ponowna aktywację znowu kasują oplatę
6. oczywiście to wszystko jest zawarte w umowie i to jest jedyne ich wytłumaczenie, tylko jak składali ofertę to jakoś na te warunki się nie powoływali, wtedy były same zalety i żadnych dodatkowych opłat
7. po prostu kolejna firma która żeruje na zaufaniu klientów
Roman
2. nie informują że faktura będzie elektroniczna (warunek promocji o której słowem nikt nie wspomniał)
3. wysyłają SMS z przypomnieniem o braku płatności nie zadając sobie najmniejszego trudu aby wyjaśnić sytuację (pierwsza płatność) i równolegle wyłączają usługę.
4. aby aktywować ponownie uslugę trzeba się dwa razy upominać
5. za ponowna aktywację znowu kasują oplatę
6. oczywiście to wszystko jest zawarte w umowie i to jest jedyne ich wytłumaczenie, tylko jak składali ofertę to jakoś na te warunki się nie powoływali, wtedy były same zalety i żadnych dodatkowych opłat
7. po prostu kolejna firma która żeruje na zaufaniu klientów
Roman
Moja ocena
UPC Polska
kategoria: Telewizja kablowa
obsługa: 5
oferta: 2
awaryjność: -
dodatkowe usługi: -
przystępność cen: 1
ocena ogólna: 2
2.5
* maksymalna ocena 6