Widok

nie polecam !!!

Odradzam korzystanie z usług Pana Piotra Wenty z firmy Lapik. Opisuję tą sytuację ku przestrodze. Prosta usługa reinstalacji systemu operacyjnego nie została wykonana rzetelnie, a komputer w efekcie stracił pełną funkcjonalność. Żeby nie być gołosłownym warto opisać problem. Komputer po usłudze serwisowej nie był poprawnie skonfigurowany w wyniku, czego nie można było korzystać z pewnych funkcji. Pewne rzeczy wyszły od razu inne dopiero później. Po podłączeniu komputera do TV przewodem HDMI obraz był wyświetlany na telewizorze natomiast dźwięk nie był przesyłany. Po nieudanej próbie rozwiązania problemu Pan Piotr przestał się odzywać. W sumie po miesiącu przeciągania i zwodzenia, zamiast ponownie przeinstalować system, bezskutecznie rzekomo poszukiwał sterownika. Poproszony w sms-ie o ostateczne znalezienie rozwiązania dalej przeciągał tłumacząc się, że oczekuje na odpowiedź od suportu Nvidia. Twierdził jednocześnie, że komputer został poprawnie skonfigurowany, lecz błąd jest w oprogramowaniu producenta i że jednak to moje wejście HDMI nie współpracuje z systemem operacyjnym??? a zwrot pieniędzy nie wchodzi w grę......... CD
Moja ocena
obsługa: -
 
jakość usług: -
 
czas realizacji: -
 
przystępność cen: -
 
ocena ogólna: -
 
0.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

... CD Taka wypowiedź chyba sama świadczy o rzetelności serwisu i podejściu do klienta. Warto dodać, że oddając komputer w ręce firmy nie było tego i innych problemów, natomiast wyszły one po serwisie w firmie Lapik. Poprzez niekompetentność Pana Piotra zmuszony byłem oddać komputer do innego serwisu i ponieść koszty kolejny raz. Diagnoza była jednoznaczna i banalna, brakowało odpowiedniego sterownika. I tu wskazówka dla Pana Piotra, chodziło o sterownik Intela a nie Nvidia. Okazało się również, że nie działały też inne funkcje takie jak podświetlenie klawiatury. Widać, że komputer nie został nawet sprawdzony przed oddaniem z powrotem.
Mail z prośbą o zwrot pieniędzy za nienależyte wykonanie usługi, pozostał bez odzewu. Lekceważące podejście Pana Piotra do sprawy a później brak kontaktu z jego strony zmusiły mnie do napisania tej negatywnej opinii. Rzetelnie na nią zapracował.
Na koniec dodam, że oddając komputer warty kilka tysięcy w ręce Pana Piotra musiałem zaufać na słowo, gdyż nie otrzymałem żadnego pokwitowania. Poproszony o pokwitowanie usługi serwisowej, otrzymałem tylko wizytówkę oraz słowne zapewnienie, że sprzęt wróci. Po zwrocie sprzętu i pokryciu przeze mnie 130 zł kosztu usługi nie otrzymałem ani rachunku ani faktury!!!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Szanowny Panie Anonimie po pierwsze wyrażając taką opinie warto się przedstawić. Bardzo dziękujemy za tak bardzo rozwiniętą wypowiedź / opinie na nasz temat lecz z czym na pewno nie możemy się zgodzić to z kłamstwem które jest zawarte w prawie każdym zdaniu. Usługa która została wykonana u osoby której dotyczy tak podejrzewam ta wypowiedź / opinia została wykonana z całą starannością należycie i prawidłowo jak każda inna . Każdy komputer na którym dokonujemy reinstalacji systemu jest w pełni skonfigurowany do pracy przed oddaniem go klientowi tak jak w tym wypadku. Klient został poinformowany że jego komputer a dokładniej laptop został zaktualizowany z Win 8 do Win 10 przez niego co w wypadku reinstalacji systemu zostanie wgrany Win 10 przez firmę LAPIK i skonfigurowany za pomocą pakietu sterowników dostępnych na witrynie producenta laptopa klienta. Laptop był w pełni sprawdzony pod względem nie prawidłowości których firma LAPIK nie wykryła. Klient pisze : " Komputer po usłudze serwisowej nie był poprawnie skonfigurowany w wyniku, czego nie można było korzystać z pewnych funkcji. Pewne rzeczy wyszły od razu inne dopiero później. " Dziwne, w tej wypowiedzi jest zawarte kilka problemów a klient opisuje tylko jeden problem a mianowicie o problemie wyświetlania dźwięku poprzez hdmi na telewizorze. Skoro było więcej problemów proszę o nich napisać. Klient po otrzymaniu laptopa po kilku dniach zgłosił problem dot. braku dźwięku na telewizorze poprzez podłączony kabel hdmi lecz stwierdził że się odezwie później celem umówienia się i usunięcia usterki a teraz w opinii piszę że ponad miesiąc firma LAPIK przestała się odzywać bądź przeciągać albo zwodzić .... Dziwne .... Dalej klientowi została zaoferowana usługa ponownej reinstalacji systemu i ponownej konfiguracji lecz klient odmówił ze względu na ponowny żmudny proces wgrywania prywatnych aplikacji itp. a teraz piszę że mu taka propozycja nie została przedstawiona nie ładnie Szanowny Panie tak pisać. Problem owszem został zgłoszony do supportu Nvidii oraz producenta laptopa ponieważ jak widać oprogramowanie karty graficznej nie współpracowało w pełni zgodnie z systemem Win 10 czego problemem był opisywany objaw. Firma LAPIK nie odpowiada za czas odpowiedzi zewnętrznych firm tj w tym wypadku producenta oprogramowania celem wyeliminowania błędu który pojawił się nie z winy firmy zewnętrznej dokonującej usługi serwisowej polegającej na dostarczonym aktualnym oprogramowaniu producenta. Panu została zaproponowana chęć rozwiązania problemu lecz Pan z niej nie skorzystał. Co do braku sterowników na pewno takich nie było ponieważ cały sprzęt został poprawnie skonfigurowany, celem wiarygodności posiadam dokumentacje w formie zdjęć z przebiegu naprawy. Nie twierdzę lecz podejrzewam że inny serwis by Pana potrzebę zaspokoić zainstalował starszy sterownik bądź podobny z innego modelu laptopa pod tą kartę graficzną Intela co chwilowo rozwiązało problem lecz za pewne nie na długo ponieważ system Windows 10 jest w pełni zautomatyzowanym systemem i ściągnie nie długo aktualizacje do całego sprzętu i problem powróci. Jednym słowem mówiąc by należycie rozwiązać problem z producentem oprogramowania lepiej widać obejść go kombinując z instalacją innego podobnego oprogramowania by zaspokoić chwilowo problem. Szanowny Panie firma LAPIK posiada sporo zadowolonych klientów a są ich setki mieszkańców okolicznych miejscowości. Szkoda tylko jednego że nie każdy pamięta o wystawieniu opinii ponieważ to by pokazało że jest Pan naprawdę jednym przypadkiem spośród takiego grona które posiadam i to by może przekonało by Pana o jakości i rzetelności prowadzonych usług. Co do końcówki opinii Szanownego Pana jest to największe kłamstwo które Pan opisuje. Oddając komputer w ręce firmy LAPIK otrzymał Pan wizytówkę, ulotkę z danymi firmy oraz do wglądu dowód osobisty z danymi osoby odbierającej sprzęt co uczynił Pan i dodatkowo spisał dane z dowodu . Oświadczenie również mogło został wypisane lecz nie wyraził Pan takiej już potrzeby. Na każdą usługę wystawiamy Faktury o czym został Pan również poinformowany i poproszony o podanie prywatnego adresu e-mail celem przesłania elektronicznej faktury za wykonaną w tym wypadku usługę informatyczną lecz Pan nie wyraził takiej potrzeby. Podkreślamy nie ma obowiązku dostarczania faktury w formie papierowej. Idziemy za ekologią i rozliczamy się w formie elektronicznej również z urzędami :) Pozdrawiamy !
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry