Widok
niekompetentni pracownicy
zostałem wprowadzony w błąd przez pracowników i gdy przyjechałem oddać auto okazało się że już nie mogą przyjąć samochodu i oczywiście to ja byłem winny bo przełożyłem termin i stracili 2 klientów itd.
bardzo niemiła obsługa
niepoważne podejście do klienta nie polecam
bardzo niemiła obsługa
niepoważne podejście do klienta nie polecam
Moja ocena
ANRO
kategoria: Usługi blacharsko-lakiernicze
jakość usług: 1
czas realizacji: 1
przystępność cen: 1
ocena ogólna: 1
1.0
* maksymalna ocena 6
faktycznie błąd był po naszej stronie. Było to zwykłe nieporozumienie, w które wprowadził nasz nowy pracownik Biura, który dopiero się uczył. Niestety młode osoby w Biurze Obsługi Klienta nie były wystarczająco wdrożone i przez błędne informację klient został wprowadzony w błąd. Za zamieszanie przepraszamy.