Widok
niemiła obsługa, zwłaszcza dla kobiet
jak w temacie - jeśli nie urodziło się facetem lub nie posiada się super kompetentnej i bardzo rozległej wiedzy z zakresu informatyki i tematów związanych to prawdopodobnie będzie się skazaną na:
-lekceważący stosunek ze str.sprzedawcy oraz serwisanta
-nieuprzejme traktowanie
-brak elementarnych informacji o produkcie czy usługach
Panowie pracujacy w tym sklepie są "uprzejmi"inaczej - traktują w dość niepoważny i lekceważący sposób klientki.
Dodatkowo serwis - oddawałam 3x komputery do naprawy i 2x drukarki - co do drukarek nie uznano reklamacji bo sklep źle wypisał karty gwarancyjne, to raz, dwa serwisant przyjmujący sprzęt do naprawy nie umiał poprawnie sklecić zdania ani sformułować myśli - musiałam dyktować mu treść reklamacji, bo nie wiedział jak opisać zacinającą się drukarkę która brudzi papier i wciąga kilkanaście kartek na raz.
Nie polecam.
-lekceważący stosunek ze str.sprzedawcy oraz serwisanta
-nieuprzejme traktowanie
-brak elementarnych informacji o produkcie czy usługach
Panowie pracujacy w tym sklepie są "uprzejmi"inaczej - traktują w dość niepoważny i lekceważący sposób klientki.
Dodatkowo serwis - oddawałam 3x komputery do naprawy i 2x drukarki - co do drukarek nie uznano reklamacji bo sklep źle wypisał karty gwarancyjne, to raz, dwa serwisant przyjmujący sprzęt do naprawy nie umiał poprawnie sklecić zdania ani sformułować myśli - musiałam dyktować mu treść reklamacji, bo nie wiedział jak opisać zacinającą się drukarkę która brudzi papier i wciąga kilkanaście kartek na raz.
Nie polecam.
Moja ocena
NET-S
kategoria: Serwis komputerów
obsługa: 2
jakość usług: 3
czas realizacji: 2
przystępność cen: 3
ocena ogólna: 2
2.4
* maksymalna ocena 6