Widok

nieposzanowanie klienta

od momentu zgłoszenia awarii minal tydzień zanim skontaktowal się ze mna technik, po jednej nieudanej probie polaczenia się ze mna zamknal zlecenie z powodu braku kontaktu gdzie probowalam się z nim skontaktować tego samego dnia jeszcze ze 4 razy, panowie z BOK mnie w tym uświadomili i stworzyli nowe zlecenie gdzie zaznaczona została prosba o kontakt po godz 16:00 (ja tez pracuje), technik zadzwonil po 5 dniach od kolejnego zgłoszenia o 13:30! przypomniałam mu o prośbie godzinowej to się bezczelnie rozlaczyl! tak się klienta nie traktuje! nie mam internetu od prawie 2 tygodni, a zaplacic trzeba było do 15-go! będę się starac o rozwiązanie umowy z winy Jarsatu.
Moja ocena
Jarsat kategoria: Dostawcy internetu
obsługa: 1
 
oferta: 2
 
jakość usług: -
 
awaryjność: -
 
przystępność cen: -
 
ocena ogólna: -
 
1.5

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0
Zaniepokoiła nas opisana przez Ciebie sytuacja, dlatego prosimy o przesłanie wiadomości wraz z opisem sprawy na adres bok@jarsat.pl.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2
do góry