Widok
nieposzanowanie klienta
od momentu zgłoszenia awarii minal tydzień zanim skontaktowal się ze mna technik, po jednej nieudanej probie polaczenia się ze mna zamknal zlecenie z powodu braku kontaktu gdzie probowalam się z nim skontaktować tego samego dnia jeszcze ze 4 razy, panowie z BOK mnie w tym uświadomili i stworzyli nowe zlecenie gdzie zaznaczona została prosba o kontakt po godz 16:00 (ja tez pracuje), technik zadzwonil po 5 dniach od kolejnego zgłoszenia o 13:30! przypomniałam mu o prośbie godzinowej to się bezczelnie rozlaczyl! tak się klienta nie traktuje! nie mam internetu od prawie 2 tygodni, a zaplacic trzeba było do 15-go! będę się starac o rozwiązanie umowy z winy Jarsatu.
Moja ocena
Jarsat
kategoria: Dostawcy internetu
obsługa: 1
oferta: 2
jakość usług: -
awaryjność: -
przystępność cen: -
ocena ogólna: -
1.5
* maksymalna ocena 6