Widok
nieprzyjazna obsługa
na obiad przyszliśmy z naszą roczną córeczką, która również chciał coś zjeść więc grzecznie poprosiłam panan kelnera o podgrzanie słoiczkowego obiadu w mikrofalówce Kelner zapytał mnie na jak długo ,zaskoczona opowiedziałam ze nie wiem , zeby było ciepłe a on na to odpowiedział -"to ja mam wiedzieć "..po czym wziął słoiczek i po chwili przynióśł zminy Napiwku nie dostał. Długo juz tam nie pójdziemy tym bardziej ,ze wielkość i jakoś porcji już nie taka jak dawniej
Moja ocena
Platinum Restaurant
kategoria: Restauracje
obsługa: 2
menu: 3
jakość potraw: 3
klimat i wystrój: 4
przystępność cen: 3
ocena ogólna: 3
3.0
* maksymalna ocena 6
sory ale nie kumam. Na miejscu kelnera również zapytałabym się jak długo mam podgrzewać. Przecież to Pani na codzień przygotowuje posiłki swojemu dziecku a nie Bogu ducha winny kelner. Jak Pani zaaregowała oburzeniem to on automatycznie się pronił, bo w sumie racja - to kelner ma wiedzieć??
bez sensu
bez sensu