Widok

niesłuszne wezwanie do zapłaty po raz drugi

dlaczego nikt nie odbiera od państwa telefonu jestem inwalidą i nie stać mnie na wysłuchiwanie Waszych melodyjek,za które muszę płacić,znów otrzymałam wezwanie do uregulowania zaległości,których NIE MAM.Taka sytuacja ma miejsce po raz drugi.Tym razem na pewno nie pojadę na Kruczkowskiego po przepraszam.tylko pójdę do Rzecznika Praw Konsumenta-nauczcie swoje księżniczki księgować dobrze faktury.Jestem w trakcie chemioterapii i proszę mnie nie denerwować-NIC WAM NIE ZALEGAM-dziękuję.co do działania internetu i telewizji nie ma zastrzeżeń
Moja ocena
Jarsat kategoria: Dostawcy internetu
obsługa: 1
 
oferta: 5
 
jakość usług: 5
 
awaryjność: 1
 
przystępność cen: 5
 
ocena ogólna: 3
 
3.3

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
W opisanej sytuacji zachęcamy Panią do wystosowania zgłoszenia mailowego na adres bok@jarsat.pl, gdzie sprawdzimy Pani płatności oraz je wyjaśnimy.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2
do góry