w dniu 21.10.14 r zamówiłem usługę polegającą na wymianie rozszczelnionej szyby w oknie pcv - na drugi dzień przedstawiciel firmy pobrał wymiary i oświadczył, ze usługa zostanie wykonana w następnym tygodniu, do dnia 30.10.14 r nikt z firmy się ze mną nie skontaktował to ja zawsze dzwoniłem odbierający telefon przedstawiciel firmy zawsze miał do mnie oddzwonić - po kilku telefon- ach - w końcu uzgodniliśmy, ze w dniu 12.11.14 r o godz. 9.00 przyjedzie pracownik i wymieni szybę - do godz. 10.00 nikt nie przyjechał, w związku z tym ponownie skontaktowałem się z firmą /cały czas dzwoniłem na nr 501-302-813/ pracownik odbierający tel. był zaskoczony oświadczył, że oddzwoni za trzy minuty nie uczynił, tego nawet przez dwie godziny - przestał odbierać telefony. W związku z tym podziękowałem SMS za ,, rzetelne i fachowe" podejście do klienta.