Widok

niestety coraz gorzej

Pierwsza wizyta to doskonałe wrażenie, następne coraz gorsze, ostatnia to porażka, zupa z jedną krewetką (zamiat z krewetkami), małe strzępy wołowiny z jednym małym kawałkiem peperoni (a miało być na ostro). Te same dania w czasie pierwszej wizyty były super.To kolejny przykład dobrego startu a później miernota.

wypowiedź zmoderowana ( 2010-12-20 10:42:54)

Moja ocena
obsługa: 4
 
menu: 3
 
jakość potraw: 2
 
klimat i wystrój: 4
 
przystępność cen: 3
 
ocena ogólna: 3
 
3.2

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2

Odpowiedź obiektu

Witam.
"Pierwsza wizyta to doskonałe wrażenie, następne coraz gorsze..."
Powrócę na początku jeszcze raz do Pana pierwszej wypowiedzi aby ukazać niesprawiedliwość Pańskiej opinii na temat naszego lokalu.
Pisze Pan o pogorszeniu jakości naszych potraw tak jakby był Pan stałym bywalcem naszej restauracji.Niestety oboje wiemy, że mówimy o dwóch wizytach z czego jedną ocenia Pan jako doskonałą.
Druga i ostatnia (zaznaczam po dwóch dniach) okazała się nie tak trafiona ,ale czy naprawdę uważa Pan, że na podstawie tych dwóch wizyt można mówić o jakimkolwiek pogorszeniu?
W mojej opinii można mówić jedynie o wpadce, w końcu każdy z nas, czyli nasi kucharze również czasem mogą popełnić błąd.
Pana opinia jest dla nas bardzo ważna o czym świadczyć mogą chociażby natychmiastowe przeprosiny ,ale niestety w tym konkretnym przypadku muszę stwierdzić, że nie ma Pan prawa formułować osądu na temat naszego lokalu na podstawie niemiłych doświadczeń z pozostałych trójmiejskich barów i restauracji.
Potrawy w naszym lokalu przygotowywane są w zasadzie od podstaw w momencie złożenia zamówienia przez klienta,dzięki czemu możemy pochwalić się ich wysoką jakością i świeżością, co ja osobiście uważam za jeden z naszych największych atutów.
Tym samym niestety nie możemy zagwarantować przygotowania za każdym razem identycznej w 100% w smaku potrawy, jaką jadł Pan poprzednim razem, ponieważ jak sam Pan na pewno zdaje sobie sprawę, jest to niewykonalne.
Status "stałego" klienta jakim Pan się mylnie, w miom rozumienu,posługuje może wprowadzać w błąd naszych potencjalnych klientów więc prosiłabym aby nie używał Pan w tej dyskusji owego sformułowania.
Na zakończenie chciałabym przyznać, że bardzo żałuję, iż nie odwiedził nas Pan po raz trzeci,bo wtedy ta opinia mogłaby mieć bardziej konstruktywny charakter.
Pozdrawiam serdecznie.

przeczytana
2010-12-16 09:42:30
Właściciel.
Good Morning Vietnam

wypowiedź zmoderowana (obiekt z panelu, 2010-12-20 10:42:54)

popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry