Widok

niestety klapa

Kiedyś byliśmy w Trafiku częstymi gośćmi czując się tam jak u siebie. Po kilku miesiącach przerwy wybraliśmy się na walentykową kawę i ciasto i jesteśmy bardzo niemile zaskoczeni. Przede wszystkim Pan Manager Sali (chyba taka jest funcja Pana panoszącego się tak wyniośle), któremu przeszkadzał wózek z dzieckiem i mimo wielu wolnych stolików nie mogliśmy swobodnie wybrać miejsca. Ponadto, Pan był zajety odbieraniem telefonu i zapomniał o części zamówienia. A największym rozczarowaniem było ciasto - świeże pięknie zaprezentowane w witrynce - natomiast na talerzu zaserwowano taie sprzed kilku dni... Pan Manager na tą uwagę z rozbrajającą szerością stwierdził, iż nie mogą zagwarantować codziennie świeżego ciasta. Szkoda, bo wcześniej zarówno jakość potraw jak i obsługi miały większą klasę i jakość... :(
Moja ocena
Trafik kategoria: Restauracje
obsługa: 1
 
menu: 6
 
jakość potraw: 1
 
klimat i wystrój: 6
 
przystępność cen: 3
 
ocena ogólna: 2
 
3.2

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Dzień dobry. Dziękujemy za odwiedziny w naszej restauracji i przesłanie swojej opinii. Chciałbym w kilku zdaniach się do niej ustosunkować.
14 lutego większość ze stolików objęta była rezerwacją. Kelner wybrał dla Państwa stolik przy którym mogli Państwo usiąść sobie wygodnie, stawiając wózek obok w sposób nie blokujący przejścia innym gościom. Jesteśmy dla naszych gości i zawsze stawiamy Państwa wygodę na pierwszym miejscu.
Odnosząc się do deseru, pragnę poinformować, że zarówno nienapoczęta tarta, jak i tak, z której kawałek wykrojono dla Państwa pochodziły z tego samego wypieku. Obydwie były przechowywane w tej samej witrynie przeznaczonej do chłodzenia deserów, znajdującej się na sali. Były więc tak samo świeże - zostało to zweryfikowane przez 3 naszych pracowników. Deser wybierało również wiele innych osób tego dnia reagując zachwytem. Mamy świadomość, że nie zawsze udaje nam się osiągnąć zamierzony cel jakim jest pełne zadowolenie naszych gości dlatego staramy się zrekompensować nasz błąd. Podobnie było i w tym wypadku. Kierownik sali wyszedł z propozycją rozwiązania, aby wyszli Państwo zadowoleni z naszej restauracji. Spotkał się jednak z odpowiedzią, iż wszystko "jest OK".
Osoba obsługująca Państwa stolik jest z nami od dość niedawna jednak już zyskała sobie sympatię wielu gości, gdyż cieszy się opinią niezwykle kompetentnej i kulturalnej.
Mimo wszystko liczymy na to, że dacie nam Państwo kolejną szansę. Zapraszamy na kawę i ciasto, aby zatrzeć wszelkie nieprzyjemne odczucia. W celu umówienia rezerwacji prosimy o kontakt pod adresem: maciej@portobellogroup.pl
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry