Widok

nieucziwy dostawca

przestrzegam wszystkich przed tą firmą. Jest bardzo nieuczciwa, nie dostarcza faktur, ale od razu odcina internet, paniw w punkcie obsługi klienta na chełmie dno, nie potrafią porządnie złozyć umowy, bałagan, brak profesjonalizmu ODRADZAM!
Moja ocena
obsługa: 1
 
oferta: 1
 
jakość usług: 1
 
awaryjność: 1
 
przystępność cen: 1
 
ocena ogólna: 1
 
1.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 2

Odpowiedź obiektu

Kwestia dostarczania faktur do abonenta ustalana jest indywidualnie przy podpisywaniu umowy- do czego się stosujemy. Jeśli występują jakiekolwiek problemy z ich dostępnością prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Fakt blokowania dostępu do sieci Internet, jest związany tylko i wyłącznie z dłuższym opóźnieniem wpłaty abonamentowej. Zaznaczamy również, iż ze wszystkimi Klientami kontaktujemy się przed upływem terminu płatności, zarówno poprzez pocztę elektroniczną, jak i wiadomości SMS. Natomiast co do naszego personelu zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby obsługa naszych Klientów była profesjonalna i kompetentna. Jeśli natomiast istnieją jakiekolwiek konkretne uwagi wobec pracowników Biura Obsługi Klienta bardzo prosimy o wiadomość na adres marketing@biall-net.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2
Nieprawda. W ciągu 10 lat jak u nich jestem nigdy żadna nieuczciwość mnie nie spotkała. Serwisant, p.Marcin, bardzo uczynny, sumienny, cierpliwy. Jest bardzo profesjonalny, Pani "Chełmianko". Ceny mają bardzo przystępne - za internet 30 Mb/s płacę 50 zł.
Serwis pod ręką i na każde zawołanie. Faktury przysyłają mailem, z wyprzedzeniem.Czego chcieć więcej.
Ale Wy - jak to Polacy - na wszystko i wszędzie lubicie narzekać.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1
do góry