bit 23
Widze, ze korzystasz jak mozesz ze spolecznego dowodu slusznosci: akcyza mniejsza, podatki tez, zarobki wieksze, wtedy samochod dla kazdego, moze nawet prywatne drogi (odsniezane, remontowane...
rozwiń
Widze, ze korzystasz jak mozesz ze spolecznego dowodu slusznosci: akcyza mniejsza, podatki tez, zarobki wieksze, wtedy samochod dla kazdego, moze nawet prywatne drogi (odsniezane, remontowane itp.)
Obudz sie!
Autobus jest wiekszy nieco od samochodu a zanieczyszcza srodowisko bardziej jak tramwaj, jak przekonasz ekologow? Skad wezmiesz kase na likwidacje linii tramwajowych i przerobiene tego na asfalt? (notabene to najwyzej dwa pasma ruchu wiecej a nie jak sugerujesz kilka). Zeby to zrealizowac wylaczysz na przyklad z ruchu Gdunwaldzka na kilka tygodni? Idac dalej tym tropem moze wprowadzic jak w USA nadziemna kolejke ??? Ona nie stoi w korkach (tramwaje rowniez sa na nie "mniej podatne"). Czlowieku, rewolucja infrastruktury jest mozliwa, jak sie posiada spore wolne srodki budzetowe. Pomijam tu juz aspekty kulturalne, historyczne itp. Mam pewna wiedze i doswiadczenie na temat, ktory poruszam, a i tak zapewniam Cie, ze nie takie glowy analizowaly wszelkie aspekty "udroznienia" ciagow komunikacyjnych Gdanska.
zobacz wątek