Re: montaż autoalarmu w aucie
zapomnialem podziekowac za 2 negatywy;-) ale tak szczerze nie robia mi one. i ja bynajmniej w taki sposob nie przeciagam klijenta na swoja strone. i nie sugeruje ze ktos jest zlym monterem.( moze...
rozwiń
zapomnialem podziekowac za 2 negatywy;-) ale tak szczerze nie robia mi one. i ja bynajmniej w taki sposob nie przeciagam klijenta na swoja strone. i nie sugeruje ze ktos jest zlym monterem.( moze ktos to tak odebral) ale wiem to i owo. i osobiscie nie robil bym tego tam gdzie jak to mowia wszystko idzie hurtem,duzo i szybko. tez mi kiedys tak kazali.bo roboczogodziny... nie o to chodzi. a o to by bylo dobrze,choc wiem ze to latwy i szybki pieniadz dla monterow.a raczej ich pracodawcow ktorzy poganiaja.i jedni zakladaja w godzine.inni robia to caly dzien.tych nazywamy profesjonalistami. ale niestety to klijent decyduje komu zleca montaz,i jego decyzje trzeba uszanowac. a takie wystawianie negatywow by przyciagnac klijeta.w tym wypadku klijentke.to dziecinada. to klijent powinien byc zadowolony,i negatyw czy pozytyw powinien pasc z jego strony.pozdrawiam wszystkich urazonych.Respect
zobacz wątek