Widok
Jestem szczerze zaskoczony tą opinią, ponieważ obsługa w tym sklepie jest wyjątkowa miła i rzetelna, Panie sprzedawczynie wyczerpująco opowiadają o butach, z czego są one zrobione, historię firmy i marki. Ponadto zawsze uśmiechnięte(byłem tam już 3 razy od otwarcia-raz sam kiedy przechodziłem,kolejne dwa z żoną, która kupowała buty). Szkoda,że ktoś wystawia taką opinię, bo naprawdę w innych sklepach często nie zwraca się uwagi na klienta, a w tym widać, że Panie mają podstawy,są wyszkolone lub też taka ich natura. Polecam zarówno buty tej marki (wyjątkowe!) jak i zakupy w tym sklepie również ze względu na obsługę! Pozdrawiam forumowiczów
Chciałbym również sprecyzować, ponieważ również pracuję w branży handlowej i wiem ile problemów może sprawić taka opinia! Moja opinia dotyczy Pań z obsługi-jedna Pani brunetka, druga włosy rude. Natomiast przy trzeciej wizycie wśród obsługi był również wysoki Pan w czarnym uniformie- nie mogę powiedzieć nic złego o obsłudze tych Państwa, będąc tam byłem mile zaskoczony,że otworzono u nas w Gdańsku taki butik a do tego z taką obsługą, która również pożartuje, podejdzie do klienta indywidualnie i tyle wie o sprzedawanym produkcie! pozdrawiam raz jeszcze-Mariusz
Od razu widać że pozytywne komentarze na samych siebie wystawia personel.Bez sensu dajcie się wypowiedzieć klientom również tym niezadowolonym.Ja również byłam w tym sklepie i niestety muszę zgodzi c się ze wpisem wcześniej.Obsługa rozbawiona,coś tam wyjąkała ale nic żeby zachęcić. Bardzo niechlujnie ubrani jak na sklep który ma uderzyć w bardziej wyrafinowanego klienta.
Jak wyglada sytuacja w Gdyni nie wiem, ale Co do Gdanska to niestety najgorsza ubsluga jaka moglam spotkac... Panna "blond" nie potrafi sie wyslowic, nie zna praw handlu, jest arogancka do potegi a towarzyszacy jej sprzedawca jesli nie wie co ma powiedziec chowa sie na zapleczu...
Buciki podobaja mi sie bardzo ale niestety nie zamierzam juz odwiedzac tego sklepu.