Widok
        
    
    
    obsługa jak z PRL, jakość usług niższa od cen
                                    
                                    
                                                                
                    dziwi mnie, że do zakładu fryzjerskiego na Monciaku wciaż nie dotarł nieco nowszy niż w PRLu model obsługi klienta. "o co pani chodzi", "chyba się pani teraz doszukuje co tu nie tak we fryzurze", "jak się pani nie podoba to zapłaci pani więcej niż się umawiałyśmy". Wow. A ja naprawdę nie jestem niemiłym klientem, przeciwnie. A fryzura? Przeszlam w niej 10 metrów i widzę, że na wieczór jednak muszę uczesać się sama :) Do tego jak ktoś nie lubi disco polo z radia to moze się męczyć w trakcie wizyty.
                                    
                
                
            
            
                            
                        Moja ocena
                                            
                    
                                                            Apacja
                                                        kategoria: Fryzjerzy
                        
                        
                                                obsługa: 2
                                            
                                                jakość usług: 2
                                            
                                                kreatywność: 2
                                            
                                                klimat i wystrój: 1
                                            
                                                przystępność cen: 4
                                            
                                                ocena ogólna: 2
                                            
                                2.2
                            
                        * maksymalna ocena 6
 
            
        
                
                    
             
                     
                    