Widok
obsługa makabra
Złożyłam zamówienie 8.05 i tego samego dnia dokonałam zapłaty- natomiast fototapetę odebrałam sama dzisiaj 23.05- termin makabrycznie długi, po mylnych informacjach o najpierw 2-3 dni potem 7 dni i o dostawie w ubiegłym tygodniu- oczywiście ja dzwoniłam bo Panowie mają "taki młyn w pracy"- to cytat- faktycznie dzisiaj byłam świadkiem (czekałam na wydanie tapety) jak dyskutowali zaciekle o jakiejś grze komputerowej- to może być zajmujące....
Pan właściciel dodał jeszcze na przelanie czarki: "nie mam wprawy w tłumaczeniu się".
Rada dla Pana na przyszłość- jeśli klient stanowi dla Pana wartość- to pomijając wszelkie pechowe sploty okoliczności- należy: informować klienta, umieć przeprosić i jeśli ma wrócić zaproponować rabat itp - ja musiałam upomnieć się o zwrot za kuriera - żenada
ODRADZAM KAŻDEMU
Pan właściciel dodał jeszcze na przelanie czarki: "nie mam wprawy w tłumaczeniu się".
Rada dla Pana na przyszłość- jeśli klient stanowi dla Pana wartość- to pomijając wszelkie pechowe sploty okoliczności- należy: informować klienta, umieć przeprosić i jeśli ma wrócić zaproponować rabat itp - ja musiałam upomnieć się o zwrot za kuriera - żenada
ODRADZAM KAŻDEMU
Moja ocena
Fototapetygdynia.pl
kategoria: Druk wielkoformatowy
obsługa: 1
oferta: 3
jakość usług: 2
czas realizacji: 1
przystępność cen: 2
ocena ogólna: 1
1.7
* maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu
Mówiąc krótko z terminem realizacji spóźnilismy sie 3 dni z winy kuriera.W trakcie transportu uszkodził przesyłke która do nas wróciła.
Oto szczegółowe wyjasnienie:
Zgodnie z regulaminem który każdy klient akceptuje przed zakupem jest w nim napisane że termin realizacji druku wynosi do 7 dni roboczych a w skrajnych przypadkach może sie wydłuzyć(BARDZO CZĘSTO MAMY OKRESY KIEDY ZLECENIA REALIZUJEMY W 1-2 DNI ROBOCZE).Pani dokonała zakupu 8,05 więc 7 dni roboczych mineło 17,05(czwartek)więc w ten sam dzień wysłaliśmy to kurierem z gwarancją dostarczenia na następny dzień roboczy czyli przesyłka miała być u Pani 18,05(piatek) ale nie dotarła i kurier przywiózł ją do nas uszkodzoną w poniedzialek (21,05).w ten sam dzień Panią o tym poinformowałem i obiecałem że tapete niezwłocznie drukujemy jeszcze raz.Wydrukowaliśmy ją następnego dnia czyli we wtorek a w środe z rana ją Pani odebrała.Oczywiście przyznaje że po zakupie prosiła Pani aby wydrukować tapete w ciagu 2-3 dni,powiedziałem że sie postaramy zrobić w expres terminie ale niestety mieliśmy awarie maszyny o czym równiez poinformowałem.Naszczęscie z awarią uporaliśmy sie w ciągu 2 dni i tak czy inaczej zdążyliśmy tapete wydrukować w ciagu 7 dni roboczych tak jak było w umowie.Reasumując oczywiście odebrała Pani tapete z 3 dniowym(roboczym) opóźnieniem ale wypadki sie zdarzaja tak jak np w tym wypadku że kurier uszkodził przesyłke(zdarza sie to bardzo żadko ale jednak sie zdarza i po to w terminie realizacji podajemy że w skrajnych przypadkach termin może sie przedłuzyć.To był właśnie ten skrajny przypadek i szkoda że Pani nie jest wyrozumiała i tego nie rozumie.Zawsze dbamy o klientów jak tylko można najlepiej i przez wiele lat na rynku wyrobiliśmy sobie opinie że mamy szybkie terminy realizacji,często nawet w 1 dzień roboczy.Szanując Panią jako klientke naszej firmy jeszcze przepraszam za to drobne opóźnienie wynikającą z uszkodzenia przesylki przez kuriera.
Oto szczegółowe wyjasnienie:
Zgodnie z regulaminem który każdy klient akceptuje przed zakupem jest w nim napisane że termin realizacji druku wynosi do 7 dni roboczych a w skrajnych przypadkach może sie wydłuzyć(BARDZO CZĘSTO MAMY OKRESY KIEDY ZLECENIA REALIZUJEMY W 1-2 DNI ROBOCZE).Pani dokonała zakupu 8,05 więc 7 dni roboczych mineło 17,05(czwartek)więc w ten sam dzień wysłaliśmy to kurierem z gwarancją dostarczenia na następny dzień roboczy czyli przesyłka miała być u Pani 18,05(piatek) ale nie dotarła i kurier przywiózł ją do nas uszkodzoną w poniedzialek (21,05).w ten sam dzień Panią o tym poinformowałem i obiecałem że tapete niezwłocznie drukujemy jeszcze raz.Wydrukowaliśmy ją następnego dnia czyli we wtorek a w środe z rana ją Pani odebrała.Oczywiście przyznaje że po zakupie prosiła Pani aby wydrukować tapete w ciagu 2-3 dni,powiedziałem że sie postaramy zrobić w expres terminie ale niestety mieliśmy awarie maszyny o czym równiez poinformowałem.Naszczęscie z awarią uporaliśmy sie w ciągu 2 dni i tak czy inaczej zdążyliśmy tapete wydrukować w ciagu 7 dni roboczych tak jak było w umowie.Reasumując oczywiście odebrała Pani tapete z 3 dniowym(roboczym) opóźnieniem ale wypadki sie zdarzaja tak jak np w tym wypadku że kurier uszkodził przesyłke(zdarza sie to bardzo żadko ale jednak sie zdarza i po to w terminie realizacji podajemy że w skrajnych przypadkach termin może sie przedłuzyć.To był właśnie ten skrajny przypadek i szkoda że Pani nie jest wyrozumiała i tego nie rozumie.Zawsze dbamy o klientów jak tylko można najlepiej i przez wiele lat na rynku wyrobiliśmy sobie opinie że mamy szybkie terminy realizacji,często nawet w 1 dzień roboczy.Szanując Panią jako klientke naszej firmy jeszcze przepraszam za to drobne opóźnienie wynikającą z uszkodzenia przesylki przez kuriera.