Widok
obsługa wszędzie tylko nie na stanowiskach!
wszystko super ale dlaczego człowiek musi szukać obsługi? stojąc przy stanowisku działowym pracownika to można prędzej umrzeć z głodu niż się doczekać pomocy, a pytając napotkanego człeka w uniformie niestety nie dostanie się odpowiedzi bo "zajęty"! szkoda że firma nie zatrudni sobie informacji np. gdzie jest dana osoba z działu i dlaczego po obsłudze jednego klienta nagle znika i nadal możemy sobie szukać!! Ja rozumiem że praca może i ciężka a pęcherz i żołądek nie sługa ale w takim wypadku zatrudnia się dodatkowy personel!!!! moim zdaniem najgorsze centrum budowlane w jakim miałam nieprzyjemność robić zakupy
Moja ocena
Leroy Merlin
kategoria: Materiały budowlane i wykończeniowe
obsługa: 1
oferta: 3
jakość asortymentu: -
przystępność cen: 4
ocena ogólna: 1
2.2
* maksymalna ocena 6