Szanowny Kliencie!

Jest nam niezmiernie przykro, że odniósł Pan niemiłe wrażenie podczas wizyty w naszym serwisie. Bardzo staramy spełniać oczekiwania naszych Klientów. Nikt nie jest jednak doskonały. Jestem przekonana, że sytuację tą można wyjaśnić, a popełniane przez nas błędy naprawić, dlatego bardzo proszę (o ile to nie sprawi kłopotu) o kontakt telefoniczny (+48 58 552 14 41) lub osobisty w celu przedstawienia nam swoich uwag związanych z funkcjonowaniem firmy. Pozwoli to nam na udoskonalenie naszych działań w przyszłości. Będziemy też chcieli zrekompensować Panu niedogodności z jakimi się Pan spotkał w naszym serwisie.

Doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz, mimo to bardzo serdecznie zapraszam do odwiedzenia naszej firmy ponownie.

Z poważaniem,

Anna Kaim
Koordynator CSI