Widok
omijać szerokim łukiem
Oddałm do naprawy laptopa w piątek. Pan, który go przyjmował stwierdził po objawach, że prawdopodobnie uszkodzona jest płyta główna. Termin naprawy- środa przyszłego tygodnia (ew. będzie tylko diagnoza). Minęła środa i piątek,i kolejna środa. Po moich dwóch telefonach w dalszym ciągu brak informacji. Po trzecim telefonie, podczas romwowy wyraziłam swoje niezadowolenie, następnego dnia otrzymałam informację, że laptopa nie da się naprawić - płyta główna. Komputer odebrałam, okazało się, że Panowie podmienili zasilacz, celowo, czy tez nie, nie ma znaczenia, przy tego rodzaju sprzęcie staranność jest szczególnie wymagana. Otrzymałam zasilacz z wtyczką na trzy bolce. Serwis nieterminowy, brak informacji, brak rzetelności. Nie plecam nikomu.
Moja ocena
Net-Komp Usługi informatyczne
kategoria: Serwis komputerów
obsługa: 1
jakość usług: 1
czas realizacji: 1
przystępność cen: 3
ocena ogólna: 1
1.4
* maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu
Pragnę Pani wyjaśnić, że naprawa trwała tak długo, o czym zresztą była Pani informowana, ponieważ uszkodzona była płyta główna, ale próbowaliśmy ją naprawić. Natomiast Pani później stwierdziła, że już nie chce czekać to otrzymała komputer z diagnozą. Co do zasilacza, to nie zostało nic podmienione, tylko otrzymała Pani kabel (nie zasilacz) serwisowy, który został później wymieniony.
Pragnę podkreślić, że tutaj wpisują swoje opinie jedynie niezadowoleni klienci, czyli pewnie 1 na 200.
Pragnę podkreślić, że tutaj wpisują swoje opinie jedynie niezadowoleni klienci, czyli pewnie 1 na 200.