Re: piasta tył XT, który model wybrać ?
Jeśli chodzi o trwałość, to zdecydowanie 756. 775 jest w praktyce nieserwisowalna - konusy są oferowane tylko w zestawie z kompletną ośką - za cenę zbliżoną do całej piasty. Do 756 na chwilę obecną...
rozwiń
Jeśli chodzi o trwałość, to zdecydowanie 756. 775 jest w praktyce nieserwisowalna - konusy są oferowane tylko w zestawie z kompletną ośką - za cenę zbliżoną do całej piasty. Do 756 na chwilę obecną można dostać poszczególne komponenty niewielkim kosztem.
U mnie w 775 już po paru kkm konusy i kulki nadawały się do wymiany, a 756 kręcą się bezproblemowo kilka lat. Może większa oś = mniejsze łożyska = niższa trwałość?
Jedyne przewagi 775 to waga, wygoda kontrowania piasty imbusami i "szybszy" bębenek.
pozdr
zobacz wątek