Odpowiadasz na:

Re: piasta tył XT, który model wybrać ?

Jeśli chodzi o trwałość, to zdecydowanie 756. 775 jest w praktyce nieserwisowalna - konusy są oferowane tylko w zestawie z kompletną ośką - za cenę zbliżoną do całej piasty. Do 756 na chwilę obecną... rozwiń

Jeśli chodzi o trwałość, to zdecydowanie 756. 775 jest w praktyce nieserwisowalna - konusy są oferowane tylko w zestawie z kompletną ośką - za cenę zbliżoną do całej piasty. Do 756 na chwilę obecną można dostać poszczególne komponenty niewielkim kosztem.

U mnie w 775 już po paru kkm konusy i kulki nadawały się do wymiany, a 756 kręcą się bezproblemowo kilka lat. Może większa oś = mniejsze łożyska = niższa trwałość?

Jedyne przewagi 775 to waga, wygoda kontrowania piasty imbusami i "szybszy" bębenek.

pozdr

zobacz wątek
13 lat temu
~wop

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry