Odpowiadasz na:

Re: piasty XT i XTR

> Wydaje mi się, że lepiej bedzie jak kupisz piastę szosową i
> obejdzie się bez żadnych "kombinacji". Kupowanie nowej piasty z
> założeniem, że bedzie się coś przerabiać jest, moim... rozwiń

> Wydaje mi się, że lepiej bedzie jak kupisz piastę szosową i
> obejdzie się bez żadnych "kombinacji". Kupowanie nowej piasty z
> założeniem, że bedzie się coś przerabiać jest, moim zdaniem,
> nie do końca dobrym pomysłem. Co innego gdybyś miał już tą XT i
> chciał ją zaadoptować na warunki szosy.

teorytyzujecie Waszmościowie. Gdybym nie miał w szosowej aluminiowej ramie piasty XT _nie przerabianej_ to bym nie pisał. Ale mam. I działa. I naprężenia ramy wiecie gdzie mozna włożyć.. w bajki. Owszem. Na pewno sa nieco inne niż przy piaście 5 mm węższej, ale (będąc zypełnie szczerym) wątpie abyście posiadali ( i ja również) ramę na takim poziomie cieniowania, by z nią coś się od owych 5 mm większych stało, to raz , a dwa - siły nam pewnie tez brakuje by coś jej zrobić.

PS. piastę xt wsadziłem do tego roweru bo akurat taką miałem zbędną.

zobacz wątek
20 lat temu
~TJ / rowery.trojmiasto.pl

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry