Widok

podwieszany sufit

Dom i mieszkanie Temat dostępny też na forum:
Witam czy może mi ktoś powiedzieć jaki jest koszt zrobienia podwieszanego sufitu w przedpokoju, przedpokuj nie za duży jak to w bloku, pozdr sylwia
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
:)
ubawiłem się jak bóbr. Będzie cię to kosztować niedużo, jak to w bloku, na pewno mniej niż sufit całego mieszkania :)

Jezeli chcesz dostać miarodajną odpowiedź musisz podać więcej szczegółów. Jaki sufit? jakie wymiary, ile pkt'ów świetlnych, jak montowany przy ścianach, jak wykończony, jaki termin, gdzie to mieszkanie - to tylko te podstawowe sprawy.

Musisz wiedzieć czego chcesz.
P.S.pisze się przedpokój

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Bardzo się cieszę że się ubawiłeś, grunt to dobry humor;-) co do sufitu to nie wiem jak ma być montowany, nie znam się na tym od tego jest fachowiec w pytaniu chodziło mi o to na jaki koszt finansowy mniej więcej mam się przygotować czy będzie to w granicach 500 zł czy może powyżej 1000 zł tylko tyle;-) Pozdrawiam
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Jeśli szuka Pani wykonawcy tego sufitu- oto mój e-mail basienciuk@wp.pl

pozdrawiam
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam. To prawda, cena zależy od wielu rzeczy, ale żadne grube miliony;) Może więcej szczegółów ???
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
wiadomo że nie trzeba wiedzieć jak go montować , itp.

ale szanowna pani mogłaby napisać coś o przedpokoju np:

ile ma metrów kwadratowych i czy jest w kształcie prostokąta czy am więcej kątów niż 4

bloki są różne i czasami przedpokój to jakiś dziwny "łamaniec" z wieloma kątami i wtedy cena rośnie

najłatwiej zrobić taki sufit w prostokątnym przedpokoju 2x3 :-)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0