Widok

poszkodowana - opinia

Zmieniają warunki umowy, podwyższają abonament i nie raczą nawet o tym poinformować klienta. A pani na infolini zamiast na spokojnie wytłumaczyć, że nastąpiła podwyżka warczy na klienta twierdząc, że zawiadomienia zostały wysłane i termin rezygnacji z usług już minął. Tylko gdzie te zawiadomienia? Czy jeśli zmienia się warunki umowy to nie należy o tym poinformować za potwierdzeniem odbioru? Czy zmiana warunków umowy nie wymaga podpisu obydwu stron? Może od przyszłego miesiąca każą nam płacić jeszcze więcej i stwierdzą, że również poinformowali o tym klienta. Szczerze odradzam.
Moja ocena
UPC Polska kategoria: Dostawcy internetu
obsługa: 1
 
oferta: 3
 
jakość usług: 2
 
awaryjność: 2
 
przystępność cen: 1
 
ocena ogólna: 1
 
1.7

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
Mam to samo. Poinformowali mnie że wysłali informację mejlem,którego oczywiście nie widziałem na oczy. Czas na wycofanie się też oczywiście minął. Wysyłanie takich informacji mejlem to przegięcie. Równie dobrze mogliby powiedzieć że wysłali człowieka z ulotkami które wsadzał do skrzynek albo w drzwi. Mimo podpisanej umowy podwyższyli mi rachunek o 6 zł za dodatkowe kanały które mnie tyle interesują co zeszłoroczny śnieg.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
widzieliście maile, dostaliście pisma...tylko nie płaci się rachunków w terminie i stąd te jojczenie.
Od początku istnienia UPC korzystam z ich usług i nigdy nie narzekałem - jedynym warunkiem jest opłacać rachunki w terminie.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 5
A skąd Pan może wiedzieć czy dostałam pismo lub czytałam maila. Tak się składa, że nie mam interesu nikogo tu okłamywać, a co do terminowych płatności to akurat z tym nie mam problemu, a poza tym nie wiąże się to z tematem podwyżki. Życzę oby zadowolenie z usług w Pana przypadku było ciągłe, a tak pozytywny komentarz zapewne świadczy o tym, że jest Pan pracownikiem tejże uczciwej firmy i został Pan o niego poproszony.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2
Nie, nie jestem pracownikiem UPC, a zwykłym ich klientem. Podwyżek UPC nie stosuje, chyba że po zakończeniu okresu promocyjnego podwyższają cenę usługi, co zapewne wynika z umowy. Nie spotkałem się jeszcze z sytuacją, aby UPC w trakcie trwania umowy podwyższali cenę na swoje usługi.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2
to mało jeszcze widziałeś, podwyżka była od lipca chyba, podnieśli mi intrnet i telewizję w sumie ok 7 zł chyba, niby nie dużo ale zagrywka typu wysłaliśmy maila z informacją i było 30 dni na rezygnację jest hamska bo wysłali go na maila upc do którego się nigdy nie logowałem bo wszystkie informacje (faktury i reklamy) przychodziły na prywatnego maila podanego podczas podpisywania umowy, a ten jeden tylko przyszedł na inny:(((
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Kłamiesz, kłamiesz jak cholera. Wklej screenshot`a z tego maila, w którym UPC informuje cię o podwyżce.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
jesli uważasz że wysłanie do kogoś maila o podwyżce jest dobrą forma to gratuluję , nie żady czyta maile od upc a podpis? bo jak nie akceptujesz to sam telefon do nich nie wystarczy, trzeba się udac na miejsce
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Opinia została zablokowana przez moderatora
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
debil
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry