Widok

Praca jako chemik

czy znacie moze jakies firmy albo strony internetowe gdzie mozna wysylac aplikacje na stanowiska chemik. jestem mgr inżynier technologi chemicznej.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 3
hahhaahhahahhahaa, powodzenia
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 6
przykre ale w takim razwodzie mimo długich i ciężkich lat pracy -nauki ciężko o prace w realnym swiecie.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0
No tak ale sa gdzies w Polsce jakies firmy ktore zatrudniaja chemikow. Tylko nie wiem gdzie mozna jeszcze szukac.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
firmy produkujące farby okrętowe na przedstawiciela- konsultanta potrzebują tylko po PG , zarobki na początek 5 tyś na rękę umowa o pracę
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
potrzebna tylko biegła znajomość angielskiego
a jakies dane tej firmy masz? bo jak mam sie z nimi skataktowac.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2
Ziaja może
Wejdź na stronę GUMEDu i tam są oferty pracy w drodze konkursu w dziale aktualności. Katedry potrzebują ludzi z Twoim wykształceniem na laborantów/techników.
dzieki
Chemiku - jeśli jesteś i magistrem i inżynierem w swoim zawodzie, to powinieneś świetnie wiedzieć coś o tej branży - jakie firmy działają w okolicy, jaki jest rynek i gdzie.

Nie interesowało Cię to przez tyle lat nauki? Teraz dopiero robisz wywiad?

Oczywiście bez urazy, ale bardzo mnie to ciekawi, jakim sposobem przespałeś najważniejsze dla siebie lata?
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 3
Wszystkie firmy w okolicy które znam potrzebują z doświadczeniem, ja takiego nie mam. Jestem świeżo po magisterce. I tu jest problem. Jak tu zdobyć doświadczenie skoro nigdzie nie chcą przyjąć! Na staż nigdzie nie przyjmują. Dlatego teraz szukam po całej Polsce.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Mam nadzieję zatem, że ktoś będzie mógł Tobie odpowiedzieć.
Póki co - pozdrawiam i życzę szczęścia, na pewno się przyda :)