Widok

praca w IKEA

Jak sie pracuje w IKEI jaka atmosfera zarobki umowy ? jeśli ktos wie dziękuję z góry za odpowiedź
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1
powiem Ci ze nie wiem dokądnie jak tam jest ale znam sporą liczbe osob które chwalą sobie tą prace. Chociaż wiadomo jak to w pracy roznie bywa. Do tego dochodzi jeszcze klient:( i tu sie zaczyna...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Pracuję jako PH juz kolejny rok i jest w porządku. Dostajesz narzędzia do pracy i działasz. Plany sprzedażowe są, ale śmiało możesz je szybko wyrobić i wtedy wypłata rośnie jak wypracujesz coś ponad plan. Wiadomo plany są aktualizowane do osiąganych wyników, ale i tak da się wykręcić fajne liczby
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja pracuje w Ikea:) jest fajnie nie powiem ze nie..:) ale tez zalezy gdzie idziesz?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
niedaleko matarni koło fashion hausa dokladnie nie pamietam gdzie
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 6
koło FH????

jakie są zarobki w Ikei?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ikea jest tylko na Matarni!
popieram tę opinię 12 nie zgadzam się z tą opinią 0
no na Matarni ;P a zarobki są z tego co wiem bardzo dobre i duże dodatki socjalne dla pracowników a przede wszystkim przestrzegają norm pracowniczych praca tylko po 8 H i nie dłużej co drugi weekend i grafik można dostosować do Twoich potrzeb waże byś wyrobił te godziny co masz
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2
bdb zarobki tzn. jakie? :)
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
to znaczy że przez piewsze 3 miesiące masz 1300zł a potem 1750 zł plus premie itp
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
jak rozumiem na rękę?

to faktycznie całkiem nieźle - tzn. po tych 3 m-cach ;)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0