Widok

praca w IKEA

Jak sie pracuje w IKEI jaka atmosfera zarobki umowy ? jeśli ktos wie dziękuję z góry za odpowiedź
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1

Praca w IKEA to ściema. Rekrutacja po kilka godzin jak na managera, a tak na prawdę potrzebuję na kasę.
Nie ma całego etatu jest 3/4, 1/2 ale nie cały.
Człowiek, który chce pracować, niech omija to miejsce. W d..ach poprzewracało się już i tam.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Zgadzam się, nie można narzekać ;)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Pracuję jako PH juz kolejny rok i jest w porządku. Dostajesz narzędzia do pracy i działasz. Plany sprzedażowe są, ale śmiało możesz je szybko wyrobić i wtedy wypłata rośnie jak wypracujesz coś ponad plan. Wiadomo plany są aktualizowane do osiąganych wyników, ale i tak da się wykręcić fajne liczby

Dla pracowników to plany są najważniejsze i przede wszystkim osiągalne, bo można spokojnie zarobić. Polecam Wielbark sweedowood
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Zależy na jakie chcesz isć stanowsko. Ja np. pracuje na magazynie i dla mnie spoko. hajs tez na czas ;)

nie wiem jak w innych zakladach bo pracuje w Wielbarku i tutaj jest spoko..zdarzaja sie premie , czy dodatko a atmosfera spoko :P
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Oho skąd ta tajemna wiedzą? Są znizki ale żałosne jak i praca tam.

w ikea nie ma znizek pracowniczych na kuchnie

Jak zawsze tam Szukają

17:38

Poszukuję pracownika z Ikei Gdańsk, który nie będzie korzystał ze swojej zniżki pracowniczej na kuchnię. Dogadamy się :) Proszę o kontakt na maila: go.ewcia@wp.pl

Przez 3 miesiace pracowało mi sie fajnie na kasach nie było zadnej informacji, ze cos robie nie tak a po 3 miesiacach nie przedłuzyli mi umowy. Takze do teraz nie wiem wlasciwie dlaczego,zadnego konkretnego powodu nie podano.Chyba na okres letni potrzebowano ludzi a po sezonie juz nie.Takie przedmiotowe traktowanie ludzi.