Widok
        
    
    
    prawa konsumenta
                                    
                                    
                                                                
                    Kupiłem router z annexem B. Zamówienie złożyłem przez stronę internetową korzystając z telefonu więc patrzyłem w mały ekranik. Dało to ten efekt, że zamówiłem niewłaściwy model, bez switcha. Towar odebrałem w sklepie ale dopiero w domu spostrzegłem brak dodatkowych portów. Następnego dnia osobiście w sklepie zgłosiłem chęć wymiany tego urządzenia na inny model. Niestety sprzedawca odpowiedział, że nie może przyjąć produktu, bo widziałem w sklepie co kupuję. Proponowałem, że kupię inny produkt ponad dwukrotnie droższy ale nie pomogło. Otrzymałem stanowczą odmowę.
I tym sposobem był to mój ostatni zakup w tym sklepie, a zamierzałem jeszcze kupić kartę graficzną i monitor.
Właściwy router kupiłem w innym sklepie.
Nie polecam.
            
                            I tym sposobem był to mój ostatni zakup w tym sklepie, a zamierzałem jeszcze kupić kartę graficzną i monitor.
Właściwy router kupiłem w innym sklepie.
Nie polecam.
                        Moja ocena
                                            
                    
                                                            NET-S
                                                        kategoria: Laptopy
                        
                        
                                                obsługa: 1
                                            
                                                oferta: -
                                            
                                                promocje: -
                                            
                                                przystępność cen: -
                                            
                                                ocena ogólna: 1
                                            
                                1.0
                            
                        * maksymalna ocena 6
                                    
                                    
                                                                
                    Szanowny Panie,
prosimy o nie powoływanie się na prawo konsumenta ponieważ towar zakupił Pan na firmę. W tym przypadku na sklepie handlowym mogliśmy Panu wymienić ten produkt na inny, który jest dostępny na stanie sklepowym jednak nie było urządzenia, które Panu odpowiadało.
W przypadku firmy potwierdził Pan regulamin, że tylko konsument ma możliwość odstąpienia od umowy - Pan nim nie jest.
Prosimy o zapoznanie się z regulaminem przed dokonaniem zakupu.
Pozdrawiam
            
            
            
            prosimy o nie powoływanie się na prawo konsumenta ponieważ towar zakupił Pan na firmę. W tym przypadku na sklepie handlowym mogliśmy Panu wymienić ten produkt na inny, który jest dostępny na stanie sklepowym jednak nie było urządzenia, które Panu odpowiadało.
W przypadku firmy potwierdził Pan regulamin, że tylko konsument ma możliwość odstąpienia od umowy - Pan nim nie jest.
Prosimy o zapoznanie się z regulaminem przed dokonaniem zakupu.
Pozdrawiam
                                    
                                    
                                                                
                    Chyba powinniście się uczyć od Innych, tj. X-kom czy Komputronik -> Oni pozwalają wymienić towar nawet przy zakupie na firmę. Jest coś takiego jak dobra wola sprzedawcy, zwłaszcza jeśli ktoś zamawiał sprzęt zdalnie i od razu zauważył swoją pomyłkę. A tak "skazujecie" klienta będącego osobą prawną, do pozostawienia sobie sprzętu którego totalnie nie potrzebuje i wiecie że już nic nigdy u Was nie kupi. Mało tego , będzie pisał innym żeby ich przestrzec przed brakiem elastyczności Was vs. konkurencja. Czy opłaca się "nachapać" na jednym marnym zamówieniu, czy lepiej obsłużyć klienta jak trzeba i liczyć że wróci ? Jakie jest Wasze podejście widać na załączonym obrazku.