Widok
przeciągnięcie kabelka to dla nich nie lada problemm
Wszystko szło fajnie dopóki nie przyszedł technik. Ten stwierdził - "nie ma pani skrzynki UPC w mieszkaniu, więc nie zainstaluję". Na moje pytanie - ale jak to, stwiedził, że to kabel trzeba przeciągnąć i muszę się zgłosić do.... administracji budynku... Na moje zszokowanie, że przecież UPC zaopatrza cały budynek stwiedził, że owszem ale skrzynka jest na klatce schodowej a nie u mnie, a przeciągnięcie kabla będzie wymagało zgody administracji i opłaty ok. 800zł za instalację... PARANOJA!! Zrezygnowałam, bo jakże inaczej.
Moja ocena
UPC Polska
kategoria: Dostawcy internetu
obsługa: 2
oferta: -
jakość usług: 1
awaryjność: -
przystępność cen: 4
ocena ogólna: -
2.3
* maksymalna ocena 6
Podpisuje się z w/w opinia. Dzwoniłam do UPC i mowie,że chciałabym internet,że jestem nowym klientem i nigdy nie miałam UPC i czy jest możliwość podłączania. Pani coś tam posprawdzała i twierdzi, że bez problemu wszystko można podłączyć. Ja happy umówiłam się na podłączenie, przychodzą panowie i zaczynają szukać skrzynki u mnie w domu?!! Ja im że nie miałam nigdy UPC a oni no to nie podłączymy, proszę załatwić to z administratorem i zapłacić 800 zł. To ja im na to, nie dziękuje poszukam u konkurencji. Niekompetentny personel na infolinii i nieuprzejmi pracownicy.
Jeżeli w mieszkaniu nigdy nie było instalacji UPC, to aby takową wykonać trzeba mieć zgodę administracji budynku, niestety takie są fakty. Bez tego później my (instalatorzy) mamy problemy, bo bez zgody "zniszczyliśmy" klatkę schodową. Tak więc konieczność uzyskania zgody to nic nadzwyczajnego, jedno co mnie dziwi to ta opłata, w 99,9% przypadków koszty instalacji ograniczają się do max 89zł