Widok
przesyłka zaginęła
Radzę wszystkim o ile to możliwe wystrzegać się firmy SIÓDEMKA. Kupiłam w sklepie internetowym łóżeczko i materac dla dziecka. Sklep nadał przesyłkę dwupaczkową firmą siódemka.Otrzymałam informację od siódemki z numerem przesyłki, która została nadana 05.05.2011. Następnego dnia łóżeczko miało być u mnie. W piątek (06.05.2011) przesyłki nie było, w pn, kiedy również nikt się nie odezwał zadzwoniłam do siódemki, dowiadując się, że paczka będzie dostarczona we wt10.05 miedzy 15 a 17.Informację przekazała niesympatyczna pani z centrali, na pytanie o ustalenie terminu który byłby dla mnie dogodny nie odpowiedziała.
We wtorek oczywiście nie było kuriera, kolejny telefon do centrali i informacja, że przesyłka będzie dostarczona w środę. Kiedy zadzwoniłam w środę pani powiedziała, że przesyłkę zwrócono do nadawcy. Dodatkowo poinformowała, że kurier wcale nie podjął próby dostarczenia jej. Nie była w stanie odpowiedzieć dlaczego. Minęły prawie dwa tygodnie, podczas których SIÓDEMKA wciąż zmieniała zdanie co do przyczyny opóźnienia. Ostatecznie okazało się, że ani WAW ani GDA nie wiedzą co się stało z przesyłką. Zaginęła.Winnych brak.
We wtorek oczywiście nie było kuriera, kolejny telefon do centrali i informacja, że przesyłka będzie dostarczona w środę. Kiedy zadzwoniłam w środę pani powiedziała, że przesyłkę zwrócono do nadawcy. Dodatkowo poinformowała, że kurier wcale nie podjął próby dostarczenia jej. Nie była w stanie odpowiedzieć dlaczego. Minęły prawie dwa tygodnie, podczas których SIÓDEMKA wciąż zmieniała zdanie co do przyczyny opóźnienia. Ostatecznie okazało się, że ani WAW ani GDA nie wiedzą co się stało z przesyłką. Zaginęła.Winnych brak.